Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تلاش های ۴۰ ساله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ امنیت و دفاع از مرزهای ایران اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست، اظهار داشت: صحبت های سردار سلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مبنی بر پذیرفتن این اشتباه و احساس شرمندگی از وقوع آن نشان از وفاداری سپاه به آرمانهای ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع حوادث مشابه در جهان ابراز داشت: بر خلاف دیگر کشورها این موضوع تنها در طول سه روز بررسی و علت سقوط به طور صادقانه و صریح توسط فرمانده نیروی هوافضای سپاه تشریح شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه یک خطای انسانی نباید تلاش های ۴۰ ساله سپاه در حفظ امنیت و کیان ایران اسلامی را تحت تاثیر قرار دهد، تصریح کرد: این خطای فنی و انسانی، هر چند غم و اندوه زیادی را ایجاد کرده است اما نباید موجب کاهش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شود.

توضیحات فرمانده سپاه در موضوع سقوط هواپیمای اکراینی متواضعانه بود

وی توضیحات فرمانده کل سپاه در موضوع سقوط هواپیمای اکراینی در مجلس را متواضعانه دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع نشان داد که سپاه همیشه در خط مقدم فدائیان ملت قرار دارد.

ساداتی نژاد با اشاره به تجمع برخی از افراد در تهران و حضور سفیر یکی از کشورهای اروپایی در این تجمع اذعان داشت: این موضوع باید در اسرع وقت و به طور جدی توسط وزارت امورخارجه بررسی و نتایج به اطلاع مردم برسد.

خصومت و دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست

وی با بیان اینکه خصومت و دشمنی آمریکا با ملت و نظام جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست، بیان داشت: استکبار جهانی به طور مداوم و جدی و با تمام قدرت مشغول دسیسه چینی و ایجاد فتنه در کشور و همچنین منطقه است و باید با بصیرت این فتنه ها را شناخت و از بین برد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اطاعت از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را یکی از مهمترین راه های شناخت فتنه و مبارزه با آن دانست و افزود: در هر فتنه ای که گوش به فرمان و امر رهبر معظم انقلاب بوده ایم از ان فتنه سربلند بیرون آمده ایم.

ساداتی نژاد با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق تاکید کرد: مطالبه و خواست مردم ایران، منطقه و تمام آزادیخواهان دنیا خروج اشغالگران و نیروهای استکبار جهانی از منطقه است که به فضل خدا به زودی این امر محقق می شود.

کد خبر 4824212

منبع: مهر

کلیدواژه: فراکسیون نمایندگان ولایی سردار سلامی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه تعطیلی مدارس شیراز گرگان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۳۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان

 حجت‌الاسلام والمسلمین وحید خوش رو در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی با اصحاب رسانه بیان کرد: شهادت معلم انقلاب دکتر مرتضی مطهری که از روحانیون برجسته و همراه حضرت امام (ره) بود و در مسیر آرمان‌های انقلاب برای ایران اسلامی جانفشانی ها کرد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره وی هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه نامگذاری شد.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهرستان تصریح کرد: غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل انس با قرآن، نشست‌های بصیرتی، نشست‌های وبیناری در فضای مجازی، آذین بندی سطح شهر، تجلیل از هادیان سیاسی، معلمان، دیدار با ائمه جمعه و روحانیون تشیع و تسن از جمله برنامه‌های این هفته است.

 وی به اهمیت نقش خبرنگاران اشاره کرد و گفت: خبرنگاران صدای رسای همه اقشار جامعه و به نمایش گذاشتن اقدامات مسئولین و انقلاب اسلامی برای دنیا و مطالبات و مشکلات مردم بدون واسطه به دستگاه‌های زیرربط است.

 حجت الاسلام خوش رو عنوان کرد: دردنیایی که رسانه‌های دروغ پراکن و تا دندان مسلح دشمنان بر علیه ایران، اذهان عمومی را اغفال و متشنج می‌کنند، خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم به صورت شبانه روز در مقابل آن‌ها ایستاده و از جبهه حق علیه باطل دفاع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است