Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:05:11 GMT

تسهیلات نمایندگی افق کوروش ۵۰۰ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۴۲۶۴

تسهیلات نمایندگی افق کوروش ۵۰۰ میلیون تومان شد

شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با هدف رونق کسب و کار در کشور، سقف تسهیلات دریافت نمایندگی از این شرکت را به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، در پی استقبال علاقمندان و متقاضیان عزیز جهت دریافت نمایندگی، این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت‌ اعطا کننده‌ی فرانچایز (نمایندگی) در ایران با هدف رونق کسب و کار، شرایط ویژه‌ای را برای فرانچایزگیرندگان در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ششمین سالگرد تاسیس شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، سقف دریافت تسهیلات فرانچایز برای واجدین شرایط از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

این تسهیلات پنج ساله و بدون بهره است و متقاضیان دریافت نمایندگی از افق کوروش پس از تایید ملک کارشناسی شده، تکمیل مدارک و ارائه وثیقه می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات به منظور خرید تجهیزات و راه اندازی شعبه اقدام کنید.

فرانچایزگیرندگان و پرسنل آنها پیش از راه اندازی فروشگاه، دوره های آموزشی تئوری و عملی رایگان شرکت را طی خواهند کرد و پس از افتتاح شعبه جهت تکمیل آموزش ها به هزینه شرکت از حضور یک سرپرست مربی اعزامی به فروشگاه نیز بهره مند خواهند شد و همچنین پشتیبانی فنی از فروشگاهها با کمک نیروی انسانی متخصص و مجرب شرکت انجام می پذیرد.

تأمین مستمر مرغوبترین کالاها با بیشترین تخفیفات ممکن به شعبه و تقبل مالیات بر ارزش افزوده تمامی کالاها برعهده شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است. همچنین تبلیغات تلویزیونی و محیطی گسترده، برگزاری جشنواره‌ها و قرعه کشی‌های متنوع و خدمات باشگاه مشتریان با هزینه شرکت انجام می شود.

شایان توجه است؛ شراکت منصفانه و سودآوری مناسب و متناسب با عملکرد فرانچایزگیرندگان افق کوروش موجب رشد چمشگیر شعب فرانچایز شده به طوریکه هم اکنون در دو سال اخیر بیش از ۷۰۰ شعبه افق کوروش به صورت فرانچایز در کشور راه اندازی گردیده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای افق کورش به آدرس www.okcs.com صفحه فرانچایز مراجعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط مذکور، از همان قسمت درخواست خود را ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه زنجیره ای کوروش افق کوروش برند محبوب فرانچایز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران

به گزارش قدس خراسان، محسن مه آبادی شقا اظهار کرد: زمین واحدهای ذکر شده در قالب اجاره ۹۹ ساله از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به متقاضیان واگذار شد و تسهیلات ذکر شده نیز ۲ میلیارد ریال بود که در ماه‌های پایانی سال به سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافت و برخی متقاضیان این مبلغ را دریافت کرده‌اند.

فرماندار چناران گفت: تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی ذکر شده اکنون تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است و بقیه در مراحل مختلف ساخت و ساز از جمله در مراحل پایانی تولید هستند.

وی گفت: پارسال سهمیه ساخت مسکن روستایی شهرستان چناران ۳۷۶ دستگاه تعیین شد که پرداخت تسهیلات میزان هدفگذاری بیشتر بوده است.

مه آبادی افزود: امسال سهمیه ساخت مسکن روستایی چناران با اعطای تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی، ۴۴۰ واحد مسکونی تعیین شده است و دیروز در نشستی با دهیاران و بخشداران شهرستان چناران برای تحقق این هدف، ارتقای طرح تحول روستایی و افزایش مشارکت و جهش تولید در شهرستان برنامه ریزی و هم اندیشی شد.

فرماندار چناران اضافه کرد: با توجه به این که میزان مقاوم سازی منازل روستایی چناران از میانگین استانی و کشوری پایین تر است، موضوع ساخت و ارتقای ایمنی منازل روستایی در گفت وگو با دهیاران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان مورد تاکید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ۴۰۰ روستایی در چناران تسهیلات ساخت مسکن دریافت کردند
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات