Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی پالایشگاه گاز ایلام، مجید گراوند روز دوشنبه افزود: برای ارتقا سطح فعالیت آزمایشگاه به سطح ملی و پس از آن بین المللی، اساسی ترین اقدام کسب ایزو ۱۷۰۲۵ است که الزامات این استاندارد باید از سوی آزمایشگاه های آزمون و کالیبراسیون برآورده شوند و همچنین دارای توان سیستم مدیریت کیفیت، صلاحیت فنی و کسب نتایج معتبر ‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کسب این علامت استاندارد بین المللی شامل ۲ بخش الزامات مدیریتی و فنی است، اظهار داشت: برآورده شدن شاخص های این ۲ بخش به معنی داشتن صلاحیت بر اساس ایزو ۱۷۰۲۵ است.

رییس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام یادآور شد: الزامات مدیریتی شامل سازماندهی سیستم مدیریت کیفیت، کنترل مدارک، بازنگری درخواست‌ها، پیشنهادها و قراردادها، واگذاری آزمون و کالیبراسیون به پیمانکاران، خرید خدمات و ملزومات، ارائه خدمات به مشتریان، اقدامات پیشگیرانه، کنترل سوابق، ممیزی‌های داخلی و بازنگری‌های مدیریتی و شکایات است.

گراوند اضافه کرد: بخش الزامات فنی شامل کارکنان، شرایط محیطی کار، روش های آزمون و کالیبراسیون و صحه گذاری بر روش ها، تجهیزات و امکانات ، نمونه‌برداری، تضمین کیفیت نتایج آزمون و کالیبراسیون و گزارش‌دهی نتایج است.

وی به برخی از مزایای اخذ این استاندارد اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح آزمایشگاه‌ و کسب اعتبار ملی و بین‌المللی، افزایش اطمینان از صحت نتایج ارایه شده توسط آزمایشگاه‌، کسب اطمینان از کالیبره شدن مستمر تجهیزات آزمایشگاه‌، استاندارد کردن روش های اجرایی و مدیریتی آزمایشگاه‌، ارتقاء سطح مشتری مداری و امکان پذیرش آزمایشگاه به عنوان آزمایشگاه مرجع از طرف سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.
رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام گفت: آزمایشگاه پالایشگاه گاز ایلام دارای قابلیت‌های فنی بالایی از جمله انجام آزمایشات اندازه گیری جیوه در مقیاس نانوگرم و توانایی اندازه گیری ۸۰ عنصر در فاز  آبی در مقیاس نانو با استفاده از دستگاه های پیشرفته مانند پلاسمای کوپل القایی است.

به گزارش ایرنا، شرکت پالایش گاز ایلام به منظور تامین گاز مصرفی استان ایلام و استان های غربی کشور و همچنین تامین خوراک پتروشیمی ایلام و تقویت فشار گاز غرب کشور در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهرستان ایلام و ۱۲ کیلومتری غرب بخش چوار به دست متخصصین جوان ایرانی راه اندازی شده است.

ظرفیت اسمی پالایشگاه گاز ایلام ۶.۸ میلیون متر مکعب در روز است که خوراک آن از مخزن گازی تنگ بیجار واقع در استان ایلام به فاصله ۴۰ کیلومتری پالایشگاه تامین می شود.

برچسب‌ها ایلام استاندارد پالایشگاه گاز ایلام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام استاندارد پالایشگاه گاز ایلام ایلام استاندارد پالایشگاه گاز ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی پالایشگاه نفت خام کهگیلویه
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها