Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرید قدمی داستان‌نویس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» عنوان رمان جدیدم است که بناست به‌زودی منتشر شود. این‌کتاب، شاید یک‌سفرنامه یا رمانی اتوبیوگرافیک و حاصل اقامت یک‌ماهه من در بلغارستان باشد و تجربه‌هایم در شهرهای سوفیا، بورگاس و روسه را شامل شود که البته با روایاتی از قرن دوازدهم و قرن بیستم هم آمیخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «کمون مردگان یا مرثیه‌ای برای پیراهن خونی سوفیا» روایتی نو از زندگی و خودکشی مایاکوفسکی است و ماجراهایی از دوران نزاریان در قلعه الموت را هم در بر می‌گیرد. این‌بخش‌های داستان، دقیقاً از روزی آغاز می‌شوند که حسن دوم که پیروانش او را حسن علی ذکره‌السلام می‌خواندند، اعلام قیامت کرده و دو نفر نیز عازم شام و اورشلیم می‌کند تا صلاح‌الدین ایوبی و پادشاه اورشلیم آمالریک را ترور کنند.

این‌داستان‌نویس در پایان گفت: رمان را که حدود ۲۰۰ صفحه است، برای انتشار به نشر نیماژ سپرده‌ام و گمان می‌کنم به نمایشگاه کتاب تهران در سال ۹۹ برسد.

قدمی پیش از این، با ساختار مشابه و روایت زندگی در کشوری دیگر، رمان «پاره‌های پاریسی یا پوره‌ پنیر و پروست» حاصل زندگی‌اش در پاریس را منتشر کرده است. رمان‌های «مایا یا قصه‌ی آپارتمانی در خیابان کریم خان»، «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می دوئه می بینی؟» و «زن‌ها در زندگی من یا دلف معبد دلفی» دیگر آثاری هستند که از قدمی منتشر شده‌اند.

وی، نویسنده مهمان بلغارستان در ماه اوت (مرداد) امسال بود که به‌دعوت موسسه بین‌المللی الیاس کانتی در شهر روسه در این‌مرکز سخنرانی کرد.

کد خبر 4824132 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرید قدمی نشر نیماژ رمان ایرانی بازار نشر سردار سلیمانی قاسم سلیمانی ترجمه میراث فرهنگی شهادت دونالد ترامپ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گردشگری رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی ادبیات تجدید چاپ نشر مرکز مرکز فرهنگی شهر کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داستان جذاب زندگی یک نوجوان در «جرئت و حقیقت»
  • ۸ انیمیشن کلاسیک که باید حتما ببینید | از والت دیزنی تا میازاکی
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد