Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سهیل مهدی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی درباره برگزاری دیدار ۲ تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان در روز ۲۷ دی ماه اظهار داشت: به تقویمی که  اعلام کردیم  پایبند هستیم. نه تنها دستور خاصی هم به ما اعلام نشده، بلکه روی برگزاری مسابقات هم تاکید شده چون در نیم‌فصل اول علاوه بر اینکه زمان برگزاری مسابقات برای تیم‌ها آزاد بود، زمان استراحت مناسبی هم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تعطیلی‌های ناخواسته‌ای هم تحمیل شد و به همین خاطر فشاری به نیم فصل دوم وارد کرد و علاوه بر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، شرایطی فراهم شد که در نگرانی و ریسک برای اتمام مسابقات برویم. علاوه بر این بحث اردوهای تیم‌های ملی هم وجود دارد. ناچاریم به برنامه زمان‌بندی پایبند بمانیم و باید یک مقدار در کنار هم فشار مسابقات را تحمل کنیم تا بتوانیم لیگ را به پایان برسانیم.

وی درباره ادعای مسئولان ۲ تیم استقلال و فولاد که قاطعانه می‌گویند نمی‌توانند در تاریخ اعلام‌شده بازی کنند، گفت: ما فقط برگزار کننده هستیم. دوستان مصاحبه می‌کنند و در این مورد مختار هستند. با تمام احترامی که برای رسانه‌ها قائلیم در رسانه‌ها نمی‌توانیم پاسخ بدهیم. در مورد مکاتبات با سازمان لیگ در خدمتشان هستیم. به مکاتباتشان هم پاسخ دادیم. حضوری می‌توانند به سازمان لیگ بیایند و تقویم را نگاه کنند. اگر فرصت و امکان بود این کار را انجام می‌دادیم. همیشه در تعامل بوده‌ایم. نمایندگان باشگاه‌ها دیده‌اند که نهایت سعی‌مان را همیشه کرده‌ایم. اگر بخواهند بازی کنند یا نکنند اختیار با خودشان است. ارکان انضباطی فدراسیون در این مورد تصمیم‌گیری می‌کنند.  

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور سه بازیکن فولاد در تیم امید و اینکه آنها حق دارند بازی نکنند اذعان داشت: بحث بازیکنان باشگاه‌ها در تیم‌های ملی، برای تیم بزرگسالان وجود دارد و طبق مصوبه برای المپیک نیز برای مرحله نهایی این مسابقات است. برای مرحله مقدماتی در المپیک دوستان بروند و آیین‌نامه را نگاه کنند. ما بحث و صحبتی در این مورد نداشتیم. حتی مسابقات مقدماتی المپیک در فیفادی نیست،  یعنی اردوها و مسابقات ما در در تقویم فیفا نیستند. ما در رابطه با مباحثی که در مصاحبه‌ها مطرح می‌شود، پاسخگو نیستیم. دوستان آزادند مصاحبه کنند. منعی در این مورد نیست. برگزاری این بازی از نظر کمیته مسابقات به قوت خودش باقی است، مگر اینکه هیات رییسه فدراسیون فوتبال یا ریاست فدراسیون در این مورد دستور بدهند.

مهدی در پایان درباره اینکه باشگاه‌ها با وجود بدهی‌هایی که دارند بازیکن جذب می‌کنند، گفت: بحث بدهی و ثبت قرارداد بازیکنان به کمیته تعیین وضعیت و کمیته نقل و انتقالات مربوط می‌شود. تا آنجا که من مطلع هستم باشگاه‌ها موظف‌اند ۵۰ درصد بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند تا مجوز حذب بازیکن به آنها داده شود. اینها موارد حقوقی و قانونی است که کمیته تعیین وضعیت باید جواب دهد، شاید ذخیره کنند یا کار دیگری کنند اما بعید می‌دانم اجازه ثبت قرارداد به آنها داده شود.

برچسب‌ها باشگاه استقلال فولاد سهیل مهدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال فولاد سهیل مهدی باشگاه استقلال فولاد سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!