Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از صحبتهای اوله گنار سولسشر مبنی بر احترام قائل شدن منچسترسیتی برای یونایتد، هواداران شیاطین سرخ به شدت به او حمله کرده و می‌گویند حمایت سرمربی تیم‌شان از رقیب سنتی را برنمی‌تابند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-1 منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در جام اتحادیه که هفته گذشته در خانه این تیم اولدترافورد اتفاق افتاد اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ اعلام کرد از اینکه حریف سنتی تیمش در آن بازی آنقدر برای آنها احترام قائل بوده که با قوی‌ترین تیمش پا به میدان گذاشته خوشحال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات سولسشر هم باعث تمسخر هواداران دیگر تیمها شده و هم اعتراض شدید و حملات هواداران یونایتد به او را به دنبال داشته.

 

 

سولسشر بعد از آن بازی گفته بود:" وقتی آنها با منچستریونایتد در جام اتحادیه بازی دارند و با قوی‌ترین تیم‌شان پا به میدان می‌گذارند این نشان می‌دهد که ما داریم به جاهای خوبی می‌رسیم. این نشان می‌دهد آنها به ما احترام می‌گذارند. این یعنی تیمهای دیگر وقتی به اینجا می‌آیند حالا دیگر برای ما احترام قائلند".

 

این صحبتهای سولسشر با واکنش منفی شدید هواداران یونایتد روبرو شده است. آنها به دوران اقتدار شیاطین سرخ در دوران سر الکس فرگوسن که اتفاقا سولسشر به عنوان بازیکن آن را از نزدیک تجربه کرده اشاره می‌کنند و می‌گویند این صحبتهای خود کم بینانه سولسشر درباره تیمی به بزرگی یونایتد، آن هم وقتی صحبت از حریف سنتی‌شان سیتی در میان است به هیچ وجه قابل پذیرش و توجیه پذیر نیست.

 

 

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • کابوس اونانا دست از سر یونایتد برنمی‌دارد! (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید