Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@18:41:43 GMT

اوبلاک: حرکت والورده قشنگ نبود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۵۷۰۴

اوبلاک: حرکت والورده قشنگ نبود

یان اوبلاک، دروازه بان اسلونیایی اتلتیکو مادرید، معتقد است که والورده با آن تکل یک گل را از آن ها گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار فینال سوپرجام اسپانیا بین دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید برگزار شد؛ دیداری که تا پایان 120 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در ضربات پنالتی این کهکشانی ها بودند که موفق به شکست حریف خود و کسب عنوان قهرمانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقایق پایانی وقت اضافه دوم آلوارو مورتا فرار سریعی انجام داد و با تیبو کورتوا تک به تک شد اما فدریکو والورده با یک تکل از پشت مهاجم اتلتیکو را متوقف کرد تا تیمش را از شکست نجات دهد؛ تکلی که البته منجر به اخراج ستاره کره ای رئال شد.

 

 

 

 

دروازه بان اتلتیکو مادرید یعنی یان اوبلاک بعد از بازی در اظهار نظری جالب درباره خطای والورده گفت: "این صحنه قشنگی نبود اما والورده با این کار مانع از گلزنی ما شد. کارت قرمز او واضح بود. ما در این بازی کنترل همه چیز را در اختیار داشتیم. لحظه هایی وجود داشت که رئال مالکیت توپ بیشتری داشت ولی ما موقعیت گلزنی خطرناک تری داشتیم فقط در گلزنی موفق نبودیم. در پایان بازی به ضربات پنالتی کشیده شد که شانس در آن تاثیرگذار است. آن ها ضربه های خود را تبدیل به گل کردند ولی ما نه. حالا باید به آینده فکر کنیم."

اتلتیکو مادرید یان اوبلاک فدریکو والورده رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید یان اوبلاک فدریکو والورده رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۵۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم