Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@14:03:44 GMT

کدام چهره های شاخص اصفهان تایید صلاحیت شدند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۶۱۴۹

کدام چهره های شاخص اصفهان تایید صلاحیت شدند؟

شورای نگهبان روزگذشته پس از بررسی صلاحیت‌های ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی نتیجه بررسی صلاحیت کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فضای انتخاباتی اصفهان لحظات آرامی را پشت سر می گذارد. بر اساس آمار اعلام شده در رسانه های مختلف، آمار رد صلاحیت شدگان از تمامی دوره های گذشته بیشتر بوده و نگرانی برای بسته شدن لیست ها در هر دو جناح را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی افراد شاخص تایید صلاحیت شده شهرستان اصفهان به شرح زیر است:

حسن کامران نماینده فعلی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم، مجید نادرالاصلی معاون سیاسی امنیتی اسبق استاندار اصفهان در زمان تصدی گری مرتضی بختیاری، منصور باقرصاد معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در زمان مرتضی سقاییان نژاد و رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در سال ۹۶ در اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، عباس حاج رسولی‌ها ریاست شورای اسلامی شهر اصفهان در سال های ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۹، نصرالله سخاوتی عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، زهرا شیخی لنفولوژیست و عضو هیئت علمی پژوهشکده سرطان سینه جهاد دانشگاهی، مهدی طغیانی عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان، علی یوسف پور عضو مجمع اصولگرایان اصفهان، محمدرضا فلاح عضو سابق شورای شهر اصفهان از جمله چهره های اصولگرای اصفهان هستند که برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند.

ناهید تاج الدین، نماینده فعلی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز تنها چهره اصلاح طلبی است که برای انتخابات مجلس یازدهم تایید صلاحیت شده است.

در شهرستان اصفهان تاکنون ۱۲۱ نفر از کاندیداها رد صلاحیت، ۱۰۶ نفر عدم احراز و ۱۵۷ نفر نیز انصراف داده اند.

کد خبر 405567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان اصول گرا تایید صلاحیت انتخابات 98 انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها