Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال در یک بازی حساس و مهم تیم های بسکتبال شیمیدر قم و پتروشیمی بندر امام به مصاف یکدیگر می‌روند. ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال امروز در شهرهای آبادان، تهران، بندرعباس، کرمان، آذرشهر تبریز، گرگان و بندر امام برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از این مسابقات تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و پتروشیمی بندر امام به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم در مصاف با توفارقان آذرشهر به پیروزی رسید‌پیروزی ایثار شیمیدر و مخابرات در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچرنهمین برد متوالی نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال/ اختلاف دو امتیازی، شیمیدر را پیروز مسابقه بزرگ هفته کرد

تیم شیمیدر قم ده بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و تلاش می‌کند در این بازی سخت و حساس به یازدهمین پیروزی متوالی برسد و در جمع مدعیان باقی بماند.

نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال از 16 مسابقه این فصل 13 پیروزی و 3 باخت کسب کرده است و با 29 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر مدعیان در رده پنجم جدول لیگ برتر بسکتبال قرار دارد و با تیم صدرنشین شهرداری گرگان 3 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟