Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی از برگزاری آموزش های «طرح ملی دادرس» در مدرسه پسرانه مشعل هدایت شهرستان ساوه خبر داد.

«سید لقمان حسینی» با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در مدارس و آموزش دانش آموزان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: طرح ملی دادرس «دانش_آموز_آماده_در_روزهای_سخت» امروز با حضور دانش آموزان در مدرسه پسرانه مشعل هدایت‌ این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه با اشاره به اینکه منظور از طرح ملی دادرس تربیت دانش آموزان آماده در شرایط سخت است، افزود: در این طرح که زیر نظر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار میشود دانش آموزان توسط مربیان هلال احمر و یا یک مربی از دبیران خودشان که آموزش های لازم را توسط مربیان هلال احمر فرا  گرفته انتخاب میشورد آموزش های لازم را فرا می گیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: این آموزش ها شامل پناهگیری و تخلیه اضطراری، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، پانسمان، بانداژ و آتل‌بندی، تریاژ مقدماتی، حمل مصدوم، اطفای حریق و چادرزنی را می‌آموزند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: پس از آموزش این موارد هر مدرسه حداقل یک گروه 14 نفری به منظور مسابقه با مدارس دیگر به جمعیت هلال احمر معرفی و در پایان دانش آموزان مسابقه داده و گروه برتر راهی مسابقات استانی میشود.

 

حسینی با بیان اینکه 24 مدرسه در سطح شهرستان برای اجرای این طرح انتخاب شده اند، بیان کرد: طرح ملی دادرس در  12 مدرسه دخترانه و 12 مدرسه پسرانه درحال برگزاری است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه همچنین از کسب مقام سوم کشوری توسط دادرس پسران ساوه  در مرحله ششم و کسب مقام نایب قهرمانی کشور توسط  پسران دادرس شهرستان ساوه در مرحله هفتم خبر داد و گفت: این مرحله از این طرح از از آبان ماه آغاز شده است و مسابقات شهرستانی (بین مدرسه ای) نیز در بهمن ماه برگزار میشود و برگزیدگان به مسابقات استانی راه می یابند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی سقوط هواپیما رویداد ملی فهما فهما شهرستان ساوه جمعیت هلال احمر حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسینعلی محمدی متکازینی ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: بهشهر دارای بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۲۸ هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

وی افزود: مدارس شهرستان بهشهر از لحاظ کیفیت از استان جلوتر است و با تراکم دانش آموزی مواجه هستیم، اما مشکل فضا در بهشهر وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر یادآورشد: از خرداد ۱۴۰۳ دبیرستانی‌ها در هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم امتحان نهایی خواهیم داشت و شبه امتحان نهایی برای دانش آموزان برگزار شد.

محمدی گفت: این امتحانات شبه نهایی به‌منظور کاهش استرس دانش‌آموزان دبیرستانی تدوین شده است در مدارس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش بهشهر از تک نوبته بودن مدارس بهشهر خبر داد و گفت: همه‌مدارس بهشهر در همه‌مقاطع تحصیلی نوبته هستند و هیچ مدرسه دو نوبته ای در بهشهر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش خود یک رسانه است، خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی در کشور و استان و شهرستان خانه‌ای نداریم که آموزش و پرورش نباشد و حضور جدی در زندگی مردم دارد و ارتباط ما با خانواده‌ها دو طرفه است.

محمدی متکازینی گفت: در بحث حجاب و عفاف براساس دستگاه نظارتی، بهشهر از جمله شهرهایی است که کمترین چالش را دارد.

وی افزود: حجاب در مدارس اجباری است و قانون است و دانش آموزان باید با پوشش مدرسه حاضر شوند و همه دستگاه‌های فرهنگی باید کمک‌کار ما برای این امر مهم باشند.

کد خبر 6087653

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت