Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری گفت: در استان هرمزگان حدود ۱۵۰ روستا در استان سیستان و بلوچستان حدود ۳۰ روستا و در محدوده ایرانشهر حدود ۳۰۰ روستا به دلیل بارش‌های فراوان فعلا راهشان مسدود است. تاریخ انتشار: 14:15 - 23 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۲۷۲

محمد رودباری، مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان در خصوص آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از استان‌های کشور در حال حاضر بخش شمالی استان سیستان و بلوچستان بخش‌ی محور فرعی میل نادر - سفیدآبه به علت طغیان رودخانه و آبگرفتگی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان محور قصر قند - نیکشهر به دلیل تخریب پل مسدود است و محور چابهار – جکیگور به دلیل اینکه بخشی از محور و پل را آب فرا گرفته فعلا مسدود است.

مدیرکل مدیریت بحران وتجهیز ماشین آلات سازمان راهداری گفت: محور جاسک -کنارک به دلیل تخریب بخشی از محور با وقوع سیلاب فعلا مسدود است و عوامل راهداری با امکانات و تجهیزات در محل مستقرند تا با فروکش کردن آب کار ترمیم راه‌ها را آغاز کنند و عبور و مرور برقرار شود.

رودباری در رابطه با بازگشایی جاده‌های مسدود کشور در روزگذشته یادآور شد: با توجه به محور‌های مسدود روز گذشته بخصوص در محدوده ایرانشهر تعداد آن‌ها به حدود ۱۶ محور رسیده و بنابر اطلاعات مدیر کل استان غیر از دو محور چابهار – جکیگور و قصر قند - نیکشهر دیگر محور‌ها باز است.

وی افزود: در استان هرمزگان حدود ۱۵۰ روستا در استان سیستان و بلوچستان حدود ۳۰ روستا و در محدوده ایرانشهر حدود ۳۰۰ روستا به دلیل بارش‌های فراوان فعلا راهشان مسدود است و عوامل راهداری در حال بازگشایی راه‌ها هستند.

مدیرکل مدیریت بحران وتجهیز ماشین آلات سازمان راهداری گفت: پیش بینی می‌شود نهایتا تا فردا صبح مشکل ارتباط راه‌ها برطرف شود، ولی در محدوده ایرانشهر، چون ۳۰۰ روستای اعلامی در محاصره آب هستند با فروکش کردن آب عوامل راهداری ارتباط راه‌ها را برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت راه های سیستان و بلوچستان و هرمزگان پس از سیل و آبگرفتگی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: راهداری اخبار اقتصادی راهداری وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها

محمد رستگاری، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خرابی‌ها شامل تخریب ابنیه فنی و آب روها بوده است، اظهار کرد: جاده یزد-دربید یکی از محورهایی بود که از شروع بارندگی مسدود شد چرا که ۳ کیلومتر از این مسیر به صورت کامل تخریب شده است.

وی با اشاره به تخریب و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان از جمله اردکان-هامانه، ده جمال- بهاباد، مهریز- انار و غیره در اثر بارندگی‌ها گفت: همه مسیرها به جز محور دربید در حال حاضر بازگشایی شده است و قطعاً ترمیم این مسیر و سایر مسیرهایی که در اثر بارندگی دچار تخریب شده‌اند زمان بر و هزینه بر خواهد بود.

کد خبر 6089826

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد