Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@04:45:17 GMT

تراکتور مهیا بازی پرسپولیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۷۲۲۸

تراکتور مهیا بازی پرسپولیس می‌شود

مربی بدنسازی تیم فوتبال تراکتور گفت: تلاش می‌کنیم تا بازی با پرسپولیس، به آمادگی بدنی ۱۰۰ درصد برسیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدرضا جودکی‌نژاد در خصوص حضورش در این تیم به عنوان مربی بدنساز اظهار کرد: زمانی که به تیم تراکتور ملحق شدم، بازیکنان را از نظر بدنی ارزیابی کردم تا بدانم در چه سطح آمادگی هستند و بر اساس آن، برنامه‌ریزی‌های خود را برای آماده‌سازی بدنی آن‌ها آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای اردوی نیم‌فصل آنتالیا، روی فاکتورهای برنامه‌ریزی شده کار می‌کنیم و تاکنون نیز میزان آمادگی بازیکنان بسیار عالی بوده است.

جودکی‌نژاد خاطرنشان کرد: از آن چیزی که تا این‌جای اردو از بازیکنان از نظر سطح آمادگی توقع داشتم، جلوتریم و بازیکنان هم تاکنون همت کرده و صبح و عصر تمرین می‌کنند؛ یکسری فاکتورهای دیگری هم وجود دارد که به مرور زمان روی آن‌ها کار می‌کنیم تا به امید خدا در روز بازی مقابل پرسپولیس، به ۱۰۰ درصد آمادگی برسیم.

وی در خصوص شرایط اردوی آنتالیا گفت: این اردو از نظر شرایط محیطی و امکاناتی که داراست، در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و شرایط برای ریکاوری بعد از تمرینات در درون خود هتل مهیاست و همان اصلی که در فاصله دو تمرین، باید ذخایر انرژی به بدن برگردد، در این اردو به خوبی رعایت می‌شود و بازیکنان با انرژی وارد تمرین می‌شوند.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال تراکتور تبریز فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ در کمپ زنده یاد حجازی در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم از ساعاتی قبل از آغاز تمرین درکمپ حضور پیدا کردند.

دانلود (9MB)

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود