Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@05:18:26 GMT

خوش‌قدم: رقابت برای رسیدن به المپیک حساس است

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۷۳۸۹

خوش‌قدم: رقابت برای رسیدن به المپیک حساس است

تیم زنان کاراته ایران در نخستین کاراته وان سال ۲۰۲۰ میلادی که در شیلی برگزار شد از چهار فرصت به ۲ مدال طلا دست یافت.

«سمانه خوش‌قدم» در این خصوص در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: با احتساب مسابقات شیلی، پنج مسابقه برای نفرات راه یافته به المپیک از طریق رنکینگ سیستم باقی مانده بود که یکی از آنها برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: به همین دلیل اکثر رقبای مهم ما حضور داشتند و اختلاف بسیار نزدیک است. بازیکنان و مربیان از یکدیگر شناخت خوبی دارند و همین مهم کار را دشوار کرده است.

خوش قدم افزود: بهترین عملکرد برای رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی بود. سارا بهمنیار نیز جنگندگی بالایی به‌خصوص در دیدار رده‌بندی داشت که متاسفانه در ثانیه پایانی با بی لطفی داوران بازنده شد. طراوت خاکسار هم نسبت به گذشته خوب بود، اما به دلیل سرماخوردگی نتوانستیم وی را به طور کامل آماده کنیم.

سرمربی تیم ایران گفت: امیدوارم در فرانسه و مسابقات پارس بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در چند وقت اخیر نحوه مبارزات نفرات را تغییر دادیم و به بخشی از خواسته‌هایمان رسیدیم.

وی گفت: در رنکینگ «بهمنیار» نفر چهارم است و تلاش می کنیم تا شرایط مناسب را حفظ کند و «علیپور» با کسب مدال طلا به جایگاه پنجم صعود کرد و امیدواریم در مسابقات باقی مانده وی را تا رتبه سوم بالا ببریم.

وی افزود: عباسعلی شرایط خوبی دارد و اختلافش با نفر بالا بسیار اندک است. خاکسار نیز با جایگاه خوب خود، باید برای رسیدن به المپیک تلاش کند. تمام هدف این است تا سه سهمیه ممکن را کسب کنیم. شاید روی کاغذ این مهم آسان باشد، اما در واقعیت کار طاقت فرسایی است.

خوش قدم ادامه داد: با توجه به اتفاقات ناراحت کننده‌ای که در روزهای اخیر در کشور رخ داد، تلاش بازیکنان این بود تا با کسب نتایج خوب، کمی موجب شادی مردم شوند.

وی در خصوص حضور تیم ایران در فرانسه، گفت: عباسعلی و خاکسار مشکلی ندارند و راهی فرانسه می‌شوند. من به همراه بهمنیار و علیپور راهی ایران می‌شویم تا پس از اخذ روادید فرانسه راهی پاریس شویم تا در اردو و مسابقات شرکت کنیم.

برچسب‌ها المپیک توکیو فدراسیون کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: المپیک توکیو فدراسیون کاراته المپیک توکیو فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک آلودگی آب رودخانه سن را رد و عنوان کرد حاضر است به عنوان اولین نفر در آب این رودخانه شنا کند.

به گزارش ایسنا، توماس باخ به سؤال خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا حاضر است در رودخانه سن شنا کند، پاسخ داد و گفت:‌ هنوز دعوتنامه‌ای برای حضور در بازی‌های المپیک دریافت نکرده‌ام اما به محض اینکه دعوت شوم، خوشحال خواهم شد که در رود سن شنا کنم. فقط امیدوارم هوا خیلی سرد نباشد!

رودخانه سن محل اصلی برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک و همچنین مسابقات سه‌گانه و شنای آب‌های آزاد خواهد بود. پیش از این، گروه‌های محیط زیستی اعلام کرده بودند آب رودخانه سن مطابق با استانداردهای بهداشتی نیست و توصیه کرده بودند هیچ گونه فعالیتی در آن انجام نشود. بنیاد Surfrider وجود باکتری‌های بیماری‌زا را در آب این رودخانه نشان داد.

شنا در رود سن از سال ۱۹۲۳ به طور رسمی توسط دولت فرانسه ممنوع شده است اما مقامات محلی اخیرا اعلام کردند که از سال ۲۰۲۵ به شهروندان فرانسه اجازه داده می‌شود دوباره در آن شنا کنند. به گفته آن هیدالگو، شهردار پاریس، این رودخانه باید یکی از میراث‌های اصلی المپیک باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند