Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سازندگان مجموعه‌ها و قطعات اصلی پلتفرم SP۱۰۰ گروه خودروسازی سایپا که رهام محصول اصلی آن به شمار می‌رود، در یک گردهمائی، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه این خودرو از سال آینده را به عمل آوردند.

در این گردهمائی که بعدازظهر شنبه، ۲۱ دی ماه برگزار شد، علاوه بر مدیران ارشد سایپا و شرکت‌های زیرمجموعه این گروه خودروسازی، مدیران‌عامل شرکت‌های قطعه‌ساز و تامین‌کننده، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران ارشد شبکه بانکی کشور که در فرآیند‌های تولید محصول جدید سایپا نقش ایفا می‌کنند، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گردهمائی، نمایشگاهی جانبی هم از خودرو رهام و قطعات مورد نیاز آن برای داخلی‌سازی برگزار شد که شرکت‌کنندگان علاوه بر بازدید از آن، در جریان فراخوان سایپا برای همکاری در تامین قطعات مورد نیاز برای تولید انبوه محصول جدید قرار گرفتند. بیشتر بخوانید: تولید پراید ۱۳۲ متوقف شد/ عرضه محصولات جدید  گفتنی است گروه خودروسازی سایپا با تغییر مدیریتی در بهمن ۹۷ با ایجاد یک رویکرد جدید، تحول در کیفیت و کمیت محصولات تولیدی خود را در دستورکار قرار داده و پس از مدیریت بحران ناشی از اعمال دور جدید تحریم‌ها و فشار حداکثری، برنامه‌های توسعه‌ای خود را آغاز کرده است.

سایپا در ماه‌های اخیر با اجرای پویش ملی بومی‌سازی قطعات، ضمن کاهش وابستگی زنجیره تامین خود به شرکت‌های خارجی، افزایش سطح داخلی‌سازی محصولات را به شکل عملیاتی دنبال کرده و در همین راستا محوریت زنجیره تامین قطعات محصول جدید خود را روی توان قطعه‌سازان داخلی متمرکز کرده است.

"رهام" محصول جدید گروه خودروسازی سایپا به شمار می‌رود که تولید انبوه آن از سال آینده آغاز خواهد شد.

سایپا تولید ۱۲ هزار دستگاه از این محصول را برای سال ۹۹ برنامه‌ریزی کرده است. قرار است تیراژ تولید این محصول در سال ۱۴۰۱ به صد هزار دستگاه برسد. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qGv خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سایپا اخبار سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: کاری که امروز انجام می‌شود این است که کمک کنیم سال جاری را با نام جهش تولید و به رسم آن برگزار کنیم. شرکت‌های پتروشیمی باید محاسبات لازم را داشته باشند و بدهی‌های خود را مطابق تعهدات و سر موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد کشور شناخته شده است و برای جبران کمبودی که در این زمینه وجود داشت، بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در بخش بالادستی شد. ظرف سه سال آینده مجموع گاز‌هایی که شرق و غرب کارون است را جمع آوری می‌کنیم و از هدر رفت آنها جلوگیری خواهد شد.

معاون وزیر نفت گفت: مهمترین راهبرد صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره است و ما باید خود را از خفت خرید برخی مواد اولیه که تا تنی ۶ میلیون دلار هم قیمت می‌خورد خلاص کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌ان
  • مافیای واردات مرغ در کمین نشسته‌اند
  • افزایش نرخ سود به ۳۰ درصد کاملاً اشتباه است
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • زنجیره تامین گوشت مرغ مازندران رو به رشد است
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران