Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرور سیاست های مدیریتی فدراسیون فوتبال خصوصا در دو سال اخیر نشان دهنده دوران تلخ و تاریک مدیریت فوتبال کشور است. دوره ای سرشار از ناکامی های رنگارنگ، اتلاف منابع و ثروت های فوتبال و همچنین فرار از شفافیت و پاسخگویی.

در این روزگار سیاه فوتبال از استیلی و شاگردانش انتظار داریم به المپیک صعود کنند؟

بد نیست تنها به سرنوشت تلخ این تیم در دو سال گذشته نگاه کنیم از انتخاب و عزل کرانچار تا انتخاب عجیب مجیدی و برکناری عجیب تر و بالاخره در فاصله ٣ ماه به مسابقات وقتی هیچ کس حاضر به پذیرش این سمت نشد گزینه ای غیر از حمید استیلی باقی نمانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار نداشته باشیم که این تیم در مسیری خلاف جهت حرکت جریان ویرانگر مدیریت فوتبال کشور به سمت موفقیت بزرگ حرکت کند و طلسم چهل ساله را بشکند.

کافی است به حال و روز تیم ملی بزرگسالانمان بنگریم که با مدیریت پنج ستاره و آنهمه لژیونر نامدار و مارک ویلموتس 2.6 میلیون دلاری (30 میلیاردی) مقابل بحرین و عراق شکست خورد.

در این مقایسه منصفانه باید به خاطر تساوی مقابل ازبکستان و شکست نزدیک برابر کره جنوبی از استیلی و شاگردانش تشکر کنیم که حداقل تا اینجا آبروداری کردند.

43 43

کد خبر 1341982

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی امید فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد

شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس ۲۰۲۴، را کسب کند تا شیر‌های جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

به گزارش ورزش سه، رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری، چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای ششمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • حرکت عجیب هواداران بارسا که ژاوی را عصبانی کرد
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی