Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:25:15 GMT

حمله موشکی به عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۹۹۳۱۲

حمله موشکی به عین الاسد سیلی محکمی به آمریکا بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله ابوالقاسم علیدوست ظهر دوشنبه در درس خارج خود با اشاره به حوادث تلخ در هفته گذشته، افزود: حوادث تلخی که موجب اندوه مردم شریف ایران شد شامل ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و شهادت ایشان و همراهانشان و همچنین جان باختن برخی هموطنان در مراسم تشییع شهید و در نهایت جان باختن برخی دیگر در حادثه سقوط هواپیما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترور سردار شهید سلیمانی تنها ترور یک سردار نبود، افزود: ترور حاج قاسم سلیمانی در واقع ترور غیرت و عزت ایرانی نیز بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم ایران علاوه بر آنکه سردار و قهرمان خود را از دست دادند، به عزت و غیرتشان نیز تجاوز شد بنابراین به شدت خشمگین شدند.

وی با بیان اینکه تشییع باشکوه سردار سلیمانی در شهرهای مختلف ایران و عراق قابل تقدیر و ستودنی است، اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در تشییع سردار سلیمانی نشان دهنده ظرفیت و استعداد بزرگ مردم بود.

آیت الله علیدوست گفت: متأسفانه در مراسم تشییع شهید سلیمانی در کرمان، شاهد جان باختن عده‌ای از تشییع کنندگان بودیم که حادثه‌ای بسیار تلخ بود.

وی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را ناگوار عنوان کرد و افزود: با وقوع این حادثه تلخ همه ملت ناراحت و عزادار شدند.

استاد حوزه علمیه قم انتقام موشکی سپاه پاسداران را سیلی محکمی به آمریکا دانست که توان نظامی حاکمیت را نشان داد و تصریح کرد: این انتقام سخت، قاطع و به موقع بود.

وی ادامه داد: انتقام تنها مسئله‌ای ملی و مذهبی و یا تنها مخصوص به ایران و اسلام نیست بلکه بحثی عقلایی و انسانی است که انسان وقتی مورد تعرض قرار می‌گیرد باید واکنش مناسب داشته باشد.

آیت الله علیدوست یکی از اصول انتقام را عدالت دانست و افزود: عدالت در هر مسئله‌ای از جمله انتقام خط قرمز ماست و ما هیچ چیزی نداریم که در آن عدالت استثنا بخورد.

وی یکی دیگر از اصول انتقام را مصلحت دانست و تصریح کرد: نظام هیچ گاه اقدامی را مخالف و مغایر با مصلحت کشور انجام نمی‌دهد یعنی اصل مصلحت در همه حال و همه جا باید مراعات شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: اصل حکمت سومین اصل در خصوص انتقام است که بر اساس آن نباید حرکتی نسنجیده انجام بگیرد.

آیت الله علیدوست ادامه داد: آنچه که علیه پایگاه آمریکا انجام شد و این سیلی که زده شد، حرکت سنجیده و به جایی بود که بر اساس سه اصل عدالت، مصلحت و حکمت بود.

کد خبر 4824614

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود

یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه گزارش داد میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

وزارت نیروی عراق هم اعلام کرد در پی حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، گازرسانی به پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد مین‌گذاری شده هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است که بر اثر آن ۴ تن زخمی شدند.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد