Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پترو فولاد فیدار، ابتدا در سال ۱۳۸۰ کار خود را بانام فروشگاه تاپ متال آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فولاد فیدار، باعرضه انواع آهن‌آلات صنعتی و ساختمانی توانست در بین شرکت‌ها و همکاران این حوزه، با جلب رضایت مشتریان در این زمینه کسب اعتبار کند، زیرا همواره تعهد و تخصص را سرلوحه کار خود قرار داده و حتی در شرایط بحرانی بازار سعی نموده با تهیه به‌موقع و دقیق، تقاضای مشتریان را برآورده سازد و مقاطع فولادی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار ایشان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا در سال ۱۳۹۲ با اتکا به خداوند متعال و به پشتوانه اعتبار کسب‌شده در بازار، اقدام به تأسیس شرکت پترو فولاد فیدار کرد تا با توسعه کار خود بتواند گامی مؤثر در راستای سیاست‌های اقتصادی تولید محور و عرضه محصولات فولادی داخلی باهدف نیل به خودکفایی و شکوفایی اقتصادی بردارد.

این شرکت از ابتدای کار سعی کرده کلیه قوانین و مقررات مربوط به معاملات تجاری را رعایت کند؛ لذا با مراجعه به سازمان امور مالیاتی کشور اقدام به اخذ گواهی ارزش‌افزوده کرده و کلیه خریدوفروش‌های شرکت را با ارائه فاکتور رسمی انجام می‌دهد و همچنین این شرکت عضو رسمی اتحادیه آهن و فولاد شهرستان تهران می‌باشد.

شرکت پترو فولاد فیدار علاوه بر تهیه و عرضه محصولات فولادی، خدماتی را نیز در این زمینه به خریداران ارائه می‌دهد، از قبیل خم‌کاری، برشکاری، رزوه کاری، فرمینگ ورق و...

اخیراً این شرکت باهدف توسعه و به‌روزرسانی فعالیت‌های خود توانسته است اقدام به ایجاد سایت اینترنتی در فضای مجازی کرده و کلیه محصولات و خدمات خود را به‌صورت آنلاین و مطابق با تغییرات لحظه‌به‌لحظه بازار و با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد که در اینجا نمونه‌ای از فعالیت‌های شرکت را حضور عزیزان معرفی می‌کنیم.

محصولات فولادی عرضه‌شده توسط شرکت پترو فولاد فیدار

 انواع میلگرد اعم ازساده و آجدار و ارائه قیمت میلگرد در کارخانه و بازار عرضه انواع تیرآهن و هاش اعم از تیرآهن سبک و سنگین، تیرآهن لانه‌زنبوری و ارائه به‌روزترین قیمت تیرآهن نبشی فابریک از سایز ۲ تا ۲۰ ارائه قیمت کارخانه و بازار  انواع ناودانی سبک و سنگین (ناودانی تحت استاندارد روسیه و اروپا)  انواع سپری در سایزهای ۲ تا ۱۲ انواع ورق اعم از ورق آجدار، ورق گالوانیزه، ورق آلیاژی، ورق رنگی، ورق روغنی، ورق سیاه، ورق اسید شویی در ابعاد و سایزهای متنوع انواع پروفیل (قوطی) اعم از پروفیل مبلی، پروفیل زد، پروفیل صنعتی باقیمت انبار و کارخانه  انواع لوله اعم از لوله سیاه، لوله داربستی، لوله مانیسمان، لوله گالوانیزه و لوله مبلی در سایزها و ابعاد متنوع  انواع لوازم داربستی اعم از انواع بست و اتصالات مربوط به آن‌ها شامل: بست تک‌پیچ، کفی، مغزی، اتصال ۲۰ سانتی، اتصال ۱۷ سانتی، بست آهنگیرهاش، بست گردان، بست چهار پیچ سبک و سنگین.

شرکت پترو فولاد فیدار در بخش دیگری از سایت تحت عنوان رویدادها، به رصد آخرین اخبار و حوادث بازار و اقتصاد داخلی متأثر از سیاست‌های اقتصادی داخلی و خارجی کشور پرداخته و مراجعه‌کنندگان به سایت را در جریان تحولات لحظه‌به‌لحظه بازار و تأثیرات آن بر قیمت مقاطع فولادی قرار می‌دهد.

این شرکت همچنین در بخش دیگری با عنوان مقالات، سعی کرده است که با ارائه مقالات علمی و دانشگاهی، عزیزان را با اطلاعات تخصصی درزمینهٔ مقاطع فولادی و اصطلاحات فنی و مهندسی این حوزه آشنا کرده و بر اساس این آگاهی‌ها، خریداران و مراجعه‌کنندگان به سایت را در انجام خرید بهینه و باکیفیت یاری رساند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قیمت میلگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۵۲۵ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

زمان بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون
نیم سکه بهار آزادی ۲۴میلیون
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون
سکه یک گرمی ۷میلیون
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۵۲۵ هزار

کد خبر 848343 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • افزایش قیمت طلا و انواع سکه در بازار ؛ ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم