Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که تایید صلاحیت نشده‌اند کجا و چگونه می‌توانند اعتراضات خود را اعلام کنند؟

به نقل از شورای نگهبان، پس از اعلام مرحله اول از نتایج بررسی صلاحیت‌ها که در هیأت‌های نظارت استانی و هیأت‌ نظارت مرکزی صورت گرفته، داوطلبانی که به رأی هیأت‌های نظارت استانی و مرکزی شکایت دارند می‌توانند به مدت پنج روز از یک شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ شکایت خود را همراه با مستندات و مدارکی که اثبات کننده شرایط نمایندگی در آنان باشد به محلی که هیأت‌های نظارت استانی در استان‌ها اعلام کرده اند و به ورزشگاه جهان پهلوان تختی در تهران اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه بررسی شکایات داوطلبان از هیأت‌های نظارت استانی و مرکزی توسط شورای نگهبان در تاریخ ۱۱ بهمن اعلام می‌شود و داوطلبان مجددا می‌توانند در صورت اعتراض به این نتایج در یک فرصت ۳ روزه شکایت خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

شورای نگهبان پس از بررسی آخرین شکایت داوطلبان تایید صلاحیت نشده، نتیجه نهایی بررسی صلاحیت و شکایات را در تاریخ ۲۲ بهمن اعلام می‌کند و پس از این تاریخ دیگر بررسی صلاحیتی نخواهد داشت. کارشناسان حقوقی شورای نگهبان مستقر در دفاتر استانی و تهران (مجموعه ورزشی تختی) آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به کاندیداها در ثبت اعتراض هستند.

۱۶۰۳۳ نفر در هیأت‌های اجرایی، بررسی صلاحیت شده‌اند، که در این مرحله با احتساب انصراف تعدادی از داوطلبان و با عدم شکایت تعدادی دیگر نسبت به نظر هیأت‌های اجرایی، نهایتا صلاحیت بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از داوطلبان در هیأ‌ت‌های نظارت استانی و مرکزی بررسی شد.

آدرس وزشگاه تختی؛ اتوبان بسیج، بزرگراه هجرت، ورزشگاه تختی

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۹۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه ثبت نام دانش‌آموزان دوره ابتدایی متقاضی شرکت در ارزیابی جهش تحصیلی آغاز شده و می‌توانند تا پایان خرداد ماه برای ثبت نام اقدام کنند، گفت: جهش تحصیلی از کلاس اول به سوم، دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم دبستان انجام می‌شود.

الماسی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط ثبت نام جهش تحصیلی گفت: در مرحله اول مدیر مدرسه پس از حصول اطمینان از شرایط دانش آموز ثبت درخواست او را در سامانه سیدا انجام می دهد، سپس بعد از تأیید درخواست توسط مدیر در سامانه سیرت، ثبت درخواست جهش توسط اولیاء در سامانه سیرت برای نوبت گیری و انجام مراحل ارزیابی در مرکز جامع سنجش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در جهش تحصیلی آزمون هوش و بررسی روانشناختی گرفته می‌شود، افزود: پس از قبولی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی، در پایه مورد نظر نیز بجز دروس تربیت بدنی و انضباط، آزمون اخذ می‌شود.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه زمان ثبت نام و آزمون هوش و بررسی روانشناختی از ۱۰ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد است، ادامه داد: میزان بهره هوشی و بررسی روانشناختی در این آزمون در دو طبقه باهوش و پر هوش به ترتیب یک و چند پایه است.

الماسی بیان اینکه به همه اولیاء توصیه می شود تحت تاثیر بازارهای بیرونی برای آمادگی روانشناختی قرار نگیرند، گفت: والدین نگاه واقع بینانه به توانایی بچه های خود داشته باشند و تنها مرجع بررسی صلاحیت های هوشی و روانشناختی برای جهش تحصیلی، وزارت آموزش و پرورش است، لذا از آوردن نتایج مراکز بیرونی جهت تعیین جایگاه خودداری شود.

وی با بیان اینکه از تصمیمات احساسی و هیجانی برای ارتقای تحصیلی فرزندان جدا خودداری شود، افزود: قبل از ارزیابی روانشناختی، هوشی و اعلام نتیجه از امتحان درسی پایه مورد نظر خودداری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت