Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی کلنگ احداث مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی " با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در شهرستان جیرفت به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ به پاسداشت تمام ایثارگری های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همزمان با مراسم گرامی داشت یاد و خاطره آن مجاهد، با حضور خانواده سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار جیرفت، مدیر آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ بزرگترین مجتمع آموزشی، فرهنگی و رفاهی جنوب استان به نام " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد ریال در فاز اول دبیرستان 24 کلاسه با مشارکت شرکت طلایه داران مس جیرفت به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه این مراسم با تسلیت مجدد شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و همه جانباختگان حادثه مراسم تشییع شهدای مقاومت در کرمان و حادثه هواپیمایی اوکراین، گفت: این پنجمین پروژه آموزشی و فرهنگی است، که در استان کرمان به نام " سرباز ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" کلنگ زنی شد.

وی با بیان اینکه ۶ مدرسه توسط عطا احمدی خیر مدرسه ساز استان کرمان به نام "سرباز ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی" در استان احداث می شود، افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته یک بیمارستان فوق تخصصی ویژه فرهنگیان استان به نام "سرباز ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" احداث خواهد شد. احمد اسکندری نسب با بیان اینکه باید بتوانیم همچون شهید حاج قاسم سلیمانی در دستگاه تعلیم و تربیت مدیریت جهادی داشته باشیم، اظهار کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا در آموزش و پرورش روحیه جهادی و انقلابی در دانش آموزان تقویت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از زمان شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری تاکنون کلنگ احداث ۱۲۰ کلاس درس در قالب ۵ مجتمع آموزشی به نام این دو شهید بزرگوار در شهرهای کرمان، رابر، گلباف و جیرفت کلنگ زنی شده است، ادامه داد: سومین مجتمع آموزشی سردار سلیمانی در شهرستان جیرفت با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان امام جمعه خانواده دادستان عمومی و انقلاب زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: از مجموع هزار کلاس درس که در بیش از ۲۰۰ فضای آموزشی احداث شده است تاکنون بیش از ۴۰ درصد از آنها هوشمندسازی شده است.


علی اکبر چراغیان افزود: هوشمندسازی کلاس های درس با هدف ایجاد بستری برای یادگیری مداوم، لذت بخش، عمیق، تقویت انگیزه، خلاقیت و ارتقای کیفیت  وبا کمک خیران و از منابع ادارات کل آموزش و پرورش و تجهیز و نوسازی مدارس استان خراسان رضوی صورت گرفته است.


استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه
مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان عملیات اجرایی استانداردسازی سیستم گرمایشی ۷ فضای آموزشی در بردسکن و روستاهای کوهپایه این شهرستان آغاز شده است

 

چراغیان افزود: اعتبار تخصیصی برای  این تعداد طرح ۵۵ میلیارد ریال  است و تا ۵ ماه آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد از مجموع ۲۰۰ فضای آموزشی شهرستان بردسکن به سیستم گرمایشی مجهز شده است.

دیگر خبرها

  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال