Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:25:04 GMT

عسل آباده بسته بندی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۳۱۰۵

عسل آباده بسته بندی می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجید یعقوبی با بیان اینکه با آغاز به کار این واحد، اشتغال زایی مستقیم برای پنج نفر ایجاد شد، افزود: محصولات تولیدی آن با کیفیت و استاندارد جهانی به خارج از کشور صادر می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تولید بیش از ۳۰۰ تن عسل از زنبورستان‌های این شهرستان در طول سال، تصریح کرد: راه اندازی این صنعت باعث ایجاد ارزش افزوده و بهره وری اقتصادی در صنعت زنبورداری و محصول عسل آباده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی اظهار کرد: این واحد مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفیت بوده که عسل‌های خریداری شده از زنبورداران را بر اساس معیار‌های ویژه‌ای مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گفته او، قیمت عسل خریداری شده به نزدیکی نتایج معیار‌های مورد ارزیابی به استاندارد ملی بستگی دارد.

تعیین نسبت فروکتوز به گلوکز، اندازه گیری هیدروکسی متیل فورفورال و اندازه گیری میزان ساکارز از مهم‌ترین آزمایشات تعیین کیفیت عسل در این واحد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مسئول جشنواره بومی محلی روستای شورجستان آباده گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مردم با آداب و رسوم و تقویت روحیه کار آفرینی و همدلی بین جوانان روستا است.

یوسفی افزود: قالی و قالیچه غذا‌های محلی، انواع صنایع دستی، ادوات کشاورزی و پخت نان محلی از جمله محصولات ۴۰ غرفه این نمایشگاه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)