Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه دوشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان زنجان با بیان اینکه مشارکت و حمایت از کارهای فرهنگی از جمله وظایف شهرداری ها است، اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با شهرداری های استان برای تسویه بدهی ها بابت نیم درصد درآمدها، اقدام خوبی است.

وی با بیان اینکه ظرفیت رسانه‌ها محدود به اطلاع‌رسانی نیست، افزود: با توجه به اینکه فعالان عرصه رسانه افرادی هستند که دارای فکری پویا بوده و در اکثر موارد افکار خلاقانه‌ای دارند، به همین خاطر می‌توان در مسائل فرهنگی از این ظرفیت بهره‌مند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با تاکید بر اینکه جوانان جزو اقشار پویا و فعال جامعه بوده و به همین خاطر این قشر این حق را دارد که از مراکزی چون مراکز فرهنگی برخوردار شود، تصریح کرد: کتابخانه‌ها جزو مراکزی به‌شمار می‌روند که بعد فرهنگی آن‌ها بیش از سایر موارد به چشم می‌خورد، به همین خاطر جوانان باید از این ظرفیت برخوردار شوند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از انتظارات ما در احداث مراکز فرهنگی چون کتابخانه، مشارکت شهرداری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های این بخش است، ادامه داد: معتقدیم وقتی برنامه‌ریزی برای احداث مراکزی چون کتابخانه مرکزی اتخاذ می‌شود، این بدان معنی است که قصد داریم در عرصه فرهنگی سرمایه‌گذاری کنیم و این برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

حقیقی با ابراز خرسندی از نگاه فرهنگی شهرداری زنجان به پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در سطح شهر، اظهار کرد: یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری زنجان مربوط به پروژه بزرگ سبزه‌میدان است و این در حالی است که شهرداری می‌توانست فضای قابل توجهی از این پروژه را به مجتمع تجاری اختصاص دهد اما چنین کاری نکرد و ترجیح داد رویکرد فرهنگی را در آن بگنجاند.

وی با بیان اینکه یکی از انتظارات ما در حوزه فرهنگی، اتمام پروژه‌هایی است که با این نگاه کلنگ‌زنی می‌شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم به سراغ پروژه‌های جدید فرهنگی برویم، باید تلاش کنیم تا پروژه‌هایی که در این حوزه آغاز می‌شود، در موعد مقرر به اتمام برسد.

کد خبر 4824968

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی کتابخانه قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهرکرد شهادت تعطیلی مدارس سپاه پاسداران گرگان خطبه های نماز جمعه شیراز مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران

به گزارش خبرآنلاین، زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901289

دیگر خبرها

  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • بازار کاسبی‌های جدید زیر پل‌های تهران
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است