Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این دیدار که فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان سپاه شهرستان پیشوا حضور داشتند، مسئولان شهرستان ضمن ابراز همدردی با این خانواده که از اتباع افغانستانی ساکن پیشوا هستند، آمادگی خود را برای ارائه هر گونه خدمت به آنان اعلام کردند.
فرماندار پیشوا در حاشیه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: این خانواده حدود ۵ سال است که در یکی از روستاهای شهرستان پیشوا ساکن بوده و پدر خانواده خود از مجاهدین افغانستانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین عباسی افزود: با وجود آن که این حادثه آلام زیادی را به این خانواده وارد کرده ولی در روحیه و علاقه آنان به ایران اسلامی خللی وارد نکرده است و همواره بر این امر تأکید داشتند که حرفی نخواهند زد که دشمنان ایران از آن سوء استفاده کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان شهرستان پیشوا وظیفه خود می‌دانند که در تمامی شرایط، در کنار این خانواده حضور داشته و مقدمات لازم برای تشییع پیکر فرزندشان فراهم کنند.
قرار است که پیکر مهدی تاجیک، امروز سه شنبه تشییع و در صحن یکی از امامزادگان شهرستان پیشوا به خاک سپرده شود.
مهدی تاجیک از اتباع افغانستانی مقیم شهرستان پیشوا است که از چند سال قبل، در کشور سوئد مشغول تحصیل بوده است.
هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری، تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.
صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمدی، هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.
این ستاد اطمینان خاطر داد با پیگیری انجام شده اصلاحات اساسی در فرآیندهای عملیاتی در سطح نیروهای مسلح، امکان تکرار این گونه خطاها را غیر ممکن ساخته و بلافاصله مقصر آن را به سازمان قضایی نیروهای مسلح معرفی کند تا با خطاهای صورت گرفته برخورد قانونی صورت گیرد.
در ادامه رییس جمهوری ضمن ابراز تاسف از خطای انسانی رخ داده که منجر به سقوط هواپیمای اوکراینی شد، در بیانیه‌ای اعلام داشت: مسببین این اشتباه نابخشودنی مورد پیگرد قانونی قرار گرفته و نتایج به استحضار ملت شریف ایران و خانواده‌های قربانیان برسد.
همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی اطلاع از نتایج تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح درباره سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، در پیامی با ابراز همدردی عمیق و مجدد با خانواده‌های داغدار، ستاد کل نیروهای مسلح را مأمور پیگیری کوتاهی‌ها یا تقصیرهای احتمالی در این حادثه و مراقبت برای عدم امکان تکرار چنین سانحه‌ای کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران اسلامی پدر خانواده رهبر معظم انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی در دریای مدیترانه و هر جای دیگری که در تیررس این نیروها باشد، خبر داده و اعلام کرد که زمان اجرای این مرحله از همان لحظه صدور این بیانیه خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن تحولات نبرد در نوار غزه از جمله تداوم تجاوزات اسرائیل و آمریکا و آمادگی برای انجام عملیات تهاجمی نظامی با هدف قرار دادن منطقه رفح را دنبال می کند که در آن دشمن قصد دارد برگ برنده اسرا را بدون آتش بس دائمی از دست مقاومت خارج کند.

کد خبر 6095862

دیگر خبرها

  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین