Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:01:30 GMT

اوساگونا، ورژن نیجریه‌ای جونیور!

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۴۲۴۴

اوساگونا، ورژن نیجریه‌ای جونیور!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پرسپولیس در حالی این مهاجم ۲۹ ساله و نیجریه‌ای را به خدمت گرفت که در نیم‌فصل اول مهاجمان این تیم عملکرد خوبی نداشتند و معلوم نیست اگر مهدی ترابی آماده نبود و ناجی پرسپولیس نمی‌شد در روز‌های کم‌فروغ علیپور و حضور شاهکاری به اسم جونیور الان پرسپولیس چه جایگاهی داشت؟!

به هر حال در روز‌های بدون مهاجم گلزن و فرصت‌طلب هم نیم‌فصل اول برای پرسپولیس پایانی شیرین داشت؛ پس گرفتن صدر جدول و کسب امتیازات کامل در بازی‌های عقب‌افتاده مقابل سپاهان و شهرخودرو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس نیم‌فصل اول تیمی مستحکم و قدرتمند در خط دفاع، با بار فیزیکی بالا، اما بدون خلاقیت در خط هافبک و بدون زهر در خط حمله بود.

لحظه‌ای پرسپولیس نیم‌فصل اول را بدون مهدی ترابی و ۷ گل تاثیرگذارش تصور کنید. گل‌هایی که اگر نبود، سرخ‌ها قطعا صدرنشین جدول نمی‌شدند. علی علیپور، وحید امیری، جونیور برندائو، مهدی عبدی و روستایی هیچ‌کدام نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. به خاطر همین هم بود که پرسپولیس سراغ مهاجم رفت و کریستین اوساگونا را جذب کرد. مهاجم بلندقد ۱۹۴ سانتی‌متری نیجریه‌ای که سال قبل در ذوب‌آهن بازی می‌کرد و آخرین باشگاهش ججویونایتد کره‌جنوبی بود. پرسپولیس نیاز مبرمی به مهاجم داشت، اما سوال این است که جذب کریستین اوساگونا می‌تواند مشکلات سرخ‌ها را در خط حمله برطرف کند؟ در خصوص خرید جدید سرخ‌ها حرف و حدیث بسیار است و سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد در گفت‌وگویی مدعی شده که این بازیکن به دلیل مصدومیت و رد شدن در تست‌های پزشکی از لیست خرید این باشگاه خارج شده است. البته هیچ کس نمی‌تواند این ادعا را ثابت کند و در این شرایط شاید بهتر باشد برای رسیدن به یک پاسخ مناسب در خصوص خرید جدید پرسپولیس فرضیه مصدومیت این بازیکن را کنار بگذاریم و به سراغ آمار فنی این بازیکن در ۴ سال اخیر برویم. اوساگونا در ۴ سال اخیر، حضور در لیگ دسته دوم بلژیک، لیگ ستارگان قطر، لیگ برتر ایران و کی‌لیگ کره‌جنوبی را تجربه کرده و در طول این مدت فقط ۳۱ بار برای تیم‌های خود به میدان رفته است. اما تعداد کم بازی‌ها تنها نکته نگران‌کننده در کارنامه این بازیکن نیست و تعداد گل‌های او در این ۴ سال نشان‌دهنده این است که احتمالا باید منتظر رونمایی از یک خرید خارجی ناموفق دیگر در باشگاه پرسپولیس باشیم! شاید باورش سخت باشد، اما اوساگونا در ۴ سال اخیر فقط ۲ بار موفق به گلزنی در لیگ‌های داخلی برای تیم‌هایش شده است. یک نیم‌فصل حضور در ججو کره‌جنوبی، ۱۳ مسابقه و ۸۹۲ بازی در کی‌لیگ و تنها یک گل زده؛ گلی که او در شکست ۴-یک ججویونایتد به سانگجو زد و در ذوب‌آهن هم شرایط به همین گونه بود و این مهاجم نیجریه‌ای در ۱۳ دیداری که در لیگ برتر پیراهن ذوبی‌ها را بر تن کرد فقط یک بار و آن هم در هفته پایانی توانست دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند. به این ترتیب آمار‌ها می‌گویند کریستین اوساگونا نمی‌تواند ناجی سرخ‌ها در خط حمله باشد و هواداران پرسپولیس برای درخشش او فقط باید امیدوار باشند که این بازیکن در پرسپولیس متحول شود و یکی از بهترین فصول خود را تجربه کند!

منبع: خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات بین‌المللی اسکواش جوانان (گرگان جونیور) به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد.  

این مسابقات از تاریخ ۱۷ اردیبهشت تا ۲۱ اردیبهشت در خانه اسکواش گرگان برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در دو قسمت بانوان و آقایان برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان