Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته مراسم یادبود جانباختگان پرواز ۷۵۲ در کانادا با حضور جاستین ترودو، نخست وزیر این کشور برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا در مراسم یادبود جان باختگان هواپیمای اوکراینی  خطاب به خانواده کسانی که در این حادثه عضوی را از دست داده‌اند گفت که به آنها اطمینان می‌دهم تا اجرای عدالت از پا نخواهیم نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای آنچه رخ داد به دنبال عدالت و پاسخگویی خواهد بود.

نخست وزیر کانادا خطاب به خانواده‌ها گفت:‌ شاید احساس تنهایی کنید، اما تنها نیستید. تمام کشورتان در کنارتان است، امشب، فردا و در تمام سالهای پیش رو.

 ترودو گفت که تمام مردم کانادا در سوگ شما اندوهگین‌اند. کلام قادر به تسکین درد، اندوه و خشم نیست، اما صمیمانه امیدوارم دانستن این که کانادایی‌ها در کنار شما هستند، تسلی‌بخش باشد، این ما را قوی می‌کند، عمیقا به شما تسلیت می‌گویم.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت VR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد که پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک، در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد. برخی سرنشینان هواپیما اتباع کاناد ایی بودند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سقوط هواپیما کانادا جاستین ترودو سقوط هواپيماي اوكرايني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، جاری شدن سیل در کنیا تاکنون جان ۷۶ نفر را گرفته است.

پایگاه خبری اسپوتنیک امروز یکشنبه به نقل از رسانه‌های خبری کنیا گزارش داد که مقامات دولتی در کنیا با انتشار آماری از قربانیان وقوع سیلاب طی روز گذشته در این کشور از جان باختن ۷۶ نفر و مجروح شدن ۲۹ نفر دیگر خبر دادند.

بر اساس اعلام رسانه‌های محلی در کنیا، تا کنون در این حادثه طبیعی ۱۹ تَن هم مفقود شده‌اند.

سیل ویرانگر بخش‌های گسترده‌ای از نایروبی، پایتخت کنیا را تحت تأثیر قرار داده و برخی جاده‌های اصلی را بسته و بسیاری از مناطق را زیر آب فرو برده است. شرکت راه‌آهن کنیا نیز خدمات مسافرتی شهری را در سراسر این کشور به حالت تعلیق درآورد.

کد خبر 6090478

دیگر خبرها

  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا