Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@20:39:35 GMT

کاروان والیبال ایران بدون کاپیتان وارد تهران شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۴۷۴۰

کاروان والیبال ایران بدون کاپیتان وارد تهران شد

کاروان والیبال ایران پس از کسب سهمیه المپیک بامداد امروز بدون حضور کاپیتان وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کاروان والیبال ایران پس از کسب 5 پیروزی و به دست آوردن سهمیه المپیک 2020 توکیو با بیش از یک ساعت تاخیر و ساعت 5:30 بامداد وارد تهران شد.

ملی‌پوشان والیبال ایران با استقبال مهدی علی‌نژاد و مسئولان فدراسیون والیبال وارد CIP فرودگاه امام خمینی (ره) شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که سعید معروف، کاپیتان تیم ملی و سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور برای همراهی تیم‌های باشگاهی‌ خود به ترتیب راهی چین و لهستان شدند و به ایران نیامدند. همچنین دستیاران خارجی ایگور کولاکوویچ هم همراه تیم ملی به ایران نیامدند.

کاروان تیم ملی والیبال بانوان ایران هم ساعت 5 صبح از طریق CIP فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد. شاگردان میترا شعبانیان در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی تایلند با قبول سه شکست مقابل تیم‌های قزاقستان، کره‌جنوبی و اندونزی از دور مسابقات کنار رفتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی والیبال تهران چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه

 دو کاروان از دانشجویان عمره گزار ایرانی چهارشنبه شب وارد مدینه شدند و در هتل مختار العالمی مورد استقبال قرار گرفتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نمازی مسئول ستاد مدینه در مراسم استقبال از این دو کاروان در سخنان کوتاهی سفر اساتید و دانشجویان به مدینه منوره را از طرف مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر پیامبر و ستاد مدینه منوره خیرمقدم گفت و سفری پرخیر و توام با بهره معنوی را برای آنان آرزو کرد.

گفتنی است مدت حضور کاروان دانشگاهیان در مدینه منوره ۵ روز است که طی آن ضمن زیارت بارگاه رسول الله (ص) و مرقد ائمه بقیع، از اماکن تاریخی و مقدس این شهر از جمله محل وقوع غزوه احد، مسجد ذوقبلتین (محل تغییر قبله از مسجدالاقصی به مسجد الحرام) و مسجد قباء (اولین مسجدی که در اسلام بنا شده است) بازدید خواهند کرد و در پایان سفر به مدینه در مسجد شجره محرم شده و به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

گفتنی است این دو کاروان که شامل ۱۷۰ استاد و دانشجو بودند اولین کاروان‌های دانشجویی عمره گزارند که بعد از وقفه ۹ ساله وارد مدینه منوره شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • پیام FIVB برای کاپیتان جدید ایران: خوش برگشتی!
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • ترکیب احتمالی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها؛ پائز با سورپرایزهای بزرگ وارد می‌شود