Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، وزیر دادگستری آمریکا تیراندازی ماه گذشته یک کارآموز نظامی سعودی در پایگاه نیروی دریایی آمریکایی در فلوریدا را «اقدامی تروریستی» اعلام کرد.

«ویلیام بار» گفت که «محمد الشمرانی» کارآموز نظامی سعودی مذکور به شکل انفرادی دست به این حمله زده بود.

وزیر دادگستری آمریکا همچنین از اخراج ۲۱ کارآموز نظامی عربستان سعودی پس از انجام تحقیقات درباره این تیراندازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این سی‌ان‌ان در گزارشی به نقل از منابع آگاه از قصد آمریکا برای اخراج ده‌ها نظامی سعودی تحت آموزش در این کشور در واکنش به حادثه مرگباری که در ماه میلادی دسامبر در پایگاه دریایی فلوریدا رقم خورد، خبر داد.

در این تیراندازی مرگبار که عامل آن «محمد الشمرانی» ۲۱ ساله از نظامیان تحت آموزش سعودی معرفی شد؛ ۳ تن کشته و ۸ تن دیگر زخمی شدند.

البته به گفته سی‌ان‌ان، اخراج نظامیان سعودی به معنای همدستی آن‌ها در ماجرای اخیر که در پایگاه «پنساکولا» رخ داد؛ نیست.

وزارت دفاع آمریکا ۴ روز پس از آن حادثه که در تاریخ ۶ دسامبر رخ داد؛ آموزش نظامیان سعودی را تعلیق کرد.

گفتنی است حدود ۸۵۰ نظامی سعودی در آمریکا تحت آموزش قرار دارند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تیراندازی نظامی سعودی تروریستی فلوریدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، امروز شنبه پنج بالگرد برای تخلیه نظامیان مجروح از غزه در آنجا به زمین نشستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند، امروز شنبه نیز ارتش اسرائیل در نوار غزه تلفات داده و مجبور شد با استفاده از 5 بالگرد نظامیان زمی خود را به بیمارستان منتقل کند.

این رسانه‌ها که اطلاعات خود را به نقل از بیانیه ارتش اسرائیل منتشر کردند، جزئیات بیشتری از نحوه و محل اصابت این نظامیان ارائه نکردند.

گفتنی است با وجودگذشت 211 روز از جنگ وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، مقاومت ملت فلسطین در مقابل این تهاجم همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، رژیم صهیونیستی بایکوت رسانه ای ساختی علیه انتشار آمار واقعی تلفات خود در نوار غزه ایجاد کرده است.

هلاکت 2 نظامی اسرائیلی در مرکز نوار غزههلاکت و زخمی شدن 14 نظامی اسرائیلی در محور نتساریم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • اعزام ۵ بالگرد اسرائیلی به غزه برای انتقال نظامیان مجروح
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانهٔ باختری
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+فیلم