Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: با شهادت حاج قاسم سلیمانی خللی به راهبرد مهم انقلاب وارد نمی‌شود. دستور ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، اشتباه فوق استراتژیک سیاستمداران آمریکایی است.

 

سید احسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص موشک باران پایگاه هوایی عین‌الاسد گفت: موشک‌باران عین الاسد، قدم اولیه و به نوعی پیشران حرکت‌های بعدی خواهد بود؛ نوع نگاهی که آمریکایی‌ها نسبت به ایران و منطقه دارند، نشان‌دهنده تحلیل‌های اشتباه و غلط از منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پشتیبان سپاه پاسداران انقلابی و نیرو‌های قدس هستند. برای اولین‌بار، طرح ۳ فوریتی با حضور فقها و حقوقدانان‌ شورای نگهبان به تصویب رسید؛ حرکتی که روز‌های گذشته در مجلس صورت گرفت، بعد از انقلاب اسلامی درتمام ادوار مجلس بی‌سابقه بود.   وی تأکید کرد: هماهنگی مجلس با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان‌دهنده اوج وحدت و هماهنگی برای مبارزه با آمریکا است. طرح ۳ فوریت مجلس با رای مثبت ۲۳۳نماینده حاضر همراه شد که خودش یک رکورد تاریخی است.   عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: دستور ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، اشتباه فوق استراتژیک سیاستمداران آمریکایی است. این اقدام زنگ هشدار جدی برای آمریکایی‌ها به صدا در آورد.   قاضی زاده هاشمی گفت: از گذشته راهبرد جمهوری اسلامی ایران تقویت ملل مستضعف و جنبش‌های مردمی در منطقه وجهان بوده است. جنبش‌های آزادیبخش از ابتدای انقلاب مورد حمایت قرار گرفتند و در آینده نیز این حمایت‌ها با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.   عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها خللی به این راهبرد مهم انقلاب وارد نمی‌شود بلکه این موتور با محرکی بیشتر به پیش خواهد رفت. شهادت سردار، اوج بی کفایتی از تحلیل مسائل راهبردی منطقه است.   وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در تحولات اخیر اظهار داشت: نباید از نقش صهیونیست‌ها در این اتفاقات غافل شد، این روحیه جنگندگی و تقابل با رژیم غاصب باید حفظ شود. بین جوانان کشور و منطقه، روحیه ایثارگری و شهادت طلبی تقویت شده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی آمریکا مجلس شورای اسلامی عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • کنعانی: تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است