Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:01:32 GMT

فعالیت حوضچه پرورش ماهی شیوند متوقف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۶۱۱۷

فعالیت حوضچه پرورش ماهی شیوند متوقف شد

محسن البرزی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح پرورش ماهی بیش از ۲۰ سال در روستای شیوند در حال فعالیت است و اهالی منطقه بارها نسبت به آلودگی استخرهای پرورش ماهی اعتراض کرده و خواستار تعطیلی آن شده بودند.

وی افزود: در چندین مرحله از این طرح شکایت شده بود تا اینکه بالاخره قاضی پرونده حکم پلمب دریچه‌های آب ورودی به حوضچه‌های این طرح پرورش ماهی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: قبل از پلمب دریچه‌های ورودی آب، فرصت کافی به مدیران این طرح داده شد تا با فروش و انتقال ماهی‌های این حوضچه، نسبت به خالی کردن آن اقدام کنند.

البرزی با بیان اینکه طرح یاد شده دارای موافقت اصولی اولیه بوده تصریح کرد: خواسته عموم مردم این منطقه این است که فعالیت این طرح پرورش ماهی به کلی متوقف شود.

 مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان آب و برق خوزستان مرداد سال جاری درباره فعالیت این طرح پرورش ماهی به خبرنگار ایرنا گفته بود: مجوز واحد پرورش ماهی شیوند حدود سه ماه پیش باطل شده و طبق قانون و رای قطعی دادگاه باید تخریب شود اما مهلت سه چهار ماهه از دادگاه دریافت کرده تا بچه ماهی هایی که به تازگی در استخر رهاسازی کرده بود، رشد کرده و پس از آن تخریب شود.

منطقه شیوند از سه روستای نو شیوند، پشت آسیاب و بزرگ شیوند تشکیل و در دهستان دنباله رود دهدز واقع شده است.

باغات انار، گردو و انار، شالیزارهای برنج، طبیعت بکر و آبشار معروف شیوند از جمله جاذبه‌های گردشگری این روستاها هستند، شیوند به واسطه این جاذبه‌ها به بهشت گمشده خوزستان معروف شده است.

برچسب‌ها مزرعه پرورش ماهی پرورش ماهی دهدز ایذه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مزرعه پرورش ماهی پرورش ماهی دهدز ایذه مزرعه پرورش ماهی پرورش ماهی دهدز ایذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت