Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، حمیده زرآبادی با اعلام این خبر گفته: «آماری که در فراکسیون داریم از میان حدود ۱۰۰ عضو فراکسیون، ۱۷ نفر از نام‌نویسی خودداری کرده و ۴۲ نفر نیز ردصلاحیت شده‌اند.» با این حساب در انتخابات پیش‌رو از میان نمایندگان فعلی، ۴۱ نفر تا اینجا جواز حضور در انتخابات را دریافت کرده‌اند.

حال آنکه به عنوان نمونه و البته بنابر اعلام نصرالله پ‍ژمانفر، نماینده عضو جبهه پایداری مشهد به «اعتماد» از میان اعضای این تشکیلات اصولگرا، ظاهرا تنها یک نفر ردصلاحیت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان درحالی که پس از ردصلاحیت اغلب چهره‌های شاخص جریان اصلاحات خبر آمد که محمدباقر قالیباف تاییدصلاحیت شده، شنیده‌های دیگر از تاییدصلاحیت گسترده حدود هزاران نفری که پیرو فراخوان «مجلس نو» شهردار اسبق پایتخت اقدام به نام‌نویسی کرده بودند، حکایت دارد و این، آن‌چه باید انتظارش را بکشیم، انتخاباتی است، درون‌گروهی. رقابتی میان طیفی خاص از اصولگرایان با خود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: فراکسیون امید ردصلاحیت شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از امروز؛ شنبه هشتم اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شدند.   جلسه هماهنگی و همچنین مراسم قرعه‌کشی این پیکار‌ها عصر جمعه برگزار شد و حریفان نمایندگان ایران بدین شرح مشخص شدند:   جوانان؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: مهدی شعبان با رابرت مالنوک از فیلیپین وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی کاظمی با برنده قرقیزستان و تاجیکستان وزن ۵۴ کیلوگرم: مهدی سلطانی با برنده فیلیپین و مغولستان وزن ۵۷ کیلوگرم: رضا فضلی با بدرا الصدرانی از امارات وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: سیدعلی‌اکبر میراحمدی با برنده عراق و هند وزن ۸۰ کیلوگرم: سام استکی با مهرالدینوف از ازبکستان وزن ۸۶ کیلوگرم: امیررضا ملک‌خطابی استراحت دارد و سپس برنده هند و ازبکستان وزن ۹۲ کیلوگرم: عباس گرشاسبی با آریان از هند وزن ۹۲+ کیلوگرم: امیر اسماعیلی استراحت دارد و سپس با برنده هند و قرقیزستان   امید؛ وزن ۴۸ کیلوگرم: آرشام حسنی با لی جونگ هو از کره‌جنوبی وزن ۵۷ کیلوگرم: نیما بیاتی با جان پائول از فیلیپین وزن ۶۰ کیلوگرم: آرمان عبادی با برنده مغولستان و هند وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: امیرحسین پیشرو با ویمارشانا از سریلانکا وزن ۶۷ کیلوگرم: علی گرجی با برنده اردن و قزاقستان وزن ۷۱ کیلوگرم: عیسی فردین با کرار اسماعیل از عراق وزن ۷۵ کیلوگرم: محمد محشری با گورپاد از هند وزن ۸۶ کیلوگرم: سیدعلی صدری استراحت دارد و سپس با برنده قزاقستان و قرقیزستان وزن ۹۲+ کیلوگرم: رضا خلیل‌زاده استراحت دارد و سپس با برنده ازبکستان و هند

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی