Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قزوین فرماندار قزوین با اشاره به اینکه بر اساس مجموعه قوانین وزارت نفت مصرف گاز LPG به‌عنوان سوخت خودرو ممنوعیت دارد، گفت: افراد و مراکزی که در حاشیه شهر و در مکان روباز و حاشیه جاده‌ها اقدام به نصب و یا پر کردن این کپسول‌ها در خودرو می‌کنند در حال شناسایی هستند.

علی شفیعی، فرماندار قزوین در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس مجموعه قوانین وزارت نفت مصرف گاز LPG به‌عنوان سوخت خودرو ممنوعیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری و سازمان صمت در بازدیدهای میدانی با صنوف غیرمجاز برخورد داشتند و چند مرکز غیرمجاز نیز توسط اداره اماکن پلمب شدند.

فرماندار قزوین تصریح کرد: افراد و مراکزی که در حاشیه شهر و در مکان روباز و حاشیه جاده‌ها اقدام به نصب و یا پر کردن این کپسول‌ها در خودرو می‌کنند در حال شناسایی هستند و هفته‌های گذشته شاهد برخورد دستگاه‌های مربوطه با تعدادی از آنان بودیم.

شفیعی گفت: ۳۵ مرکز مجاز برای نصب CNG در استان فعالیت دارند و تا به امروز هیچ شکایتی مبنی بر کمبود کپسول ثبت نشده است و این مراکز در حال ارائه خدمات به همشهریان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس دستور العمل کاهش مصرف پلاستیک و شیوه‌ نامه اجرایی ماده سه مصوبه هیئت وزیران مقرر شد از این هفته ارائه کیسه پلاستیک در فروشگاه‌های سراسر استان همزمان با کشور رایگان نباشد تا مصرف آن کمتر شود.
یوسفی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این فکر دولت کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در جهت حذف مصرف آن است، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماند‌های شهری و خانگی پلاستیک‌هایی هستند که قابلیت چند بار استفاده دارند یا می‌توان کمتر از آنها استفاده کرد.
او بدون اشاره امکان بازیافت پلاستیک در صورت مدیریت پسماند افزود: آلایندگی‌هایی که این پلاستیک‌ها با ورود به طبیعت ایجاد می‌کنند برای محیط زیست، سلامت و خاک بسیار مضر است.
یوسفی افزود: از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته زمین پاک است که شعار آن «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک» و «نجات زمین» طراحی شده که در زمینه کاهش مصرف پلاستیک پویش «مسیر سبز، ایران پاک» اجرا شده و تاکنون ۱۰ هزار پاکت زباله از پلاستیک‌های رهاشده در طبیعت با مجموع وزن ۴۰ تن جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • ایمنی بالای خودروهای دوگانه‌سوز با سوخت CNG با وجود تخریب‌های مافیای بنزین
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • مصوبه کاهش مصرف پلاستیک اجرایی شد