Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: با بسیج امکانات و بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های موجود، تمام معابر فرعی و روستایی این شهرستان که در محاصره برف هستند امروز بازگشایی خواهند شد.

به گزارش قدس آنلاین، احسان کریمی اظهار کرد: تربت‌حیدریه بیش از ۱۲۰ روستا دارد که هم اکنون بیشتر این روستاها در محاصره برف هستند و راههای ارتباطی آنان به مرکز شهر مسدود است که با کمک دستگاه‌های اجرایی، عوامل امدادی و همچنین مشارکت دهیاران و اهالی روستاها در حال بازگشایی معابر روستایی در بخش‌های جلگه رخ، کدکن و بایگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی با بیان اینکه با اولویت بندی صورت گرفته کار بازگشایی راههای روستایی در حال انجام است ادامه داد: پس از بارش برف، تمام دستگاه‌های اجرایی و مدیریت بحران شهرستان با بسیج تمام امکانات پای کار بودند و با تلاش‌های صورت گرفته از روز گذشته مسیرهای اصلی تربت‌حیدریه بازگشایی شده است و تردد خودروها در آنها در جریان است. معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری تربت‌حیدریه گفت: شبکه های تلویزیون در این شهرستان به علت بارش برف سنگین طی چند روز گذشته قطع شده بود که با رفع مشکل تا ساعتی دیگر وصل خواهند شد. کریمی، از نجات یک خانواده پنج نفره محاصره شده در برف در دامنه کوههای رزگ تربت حیدریه خبر داد و افزود: بنا بر اعلام جمعیت هلال احمر، یک خانواده طی دو روز گذشته در محل دامداری خود در دامنه کوههای رزگ و فدیهه از توابع بخش بایگ تربت حیدریه، در محاصره برف گرفتار شده بودند با تلاش نیروهای هلال احمر و اهالی روستا نجات یافتند. بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی ۴۸ ساعت گذشته در تربت‌حیدریه بین ۴۰ تا ۸۰ سانتیمتر برف باریده است و صبح امروز دمای هوای این شهرستان ۱۳ درجه زیر صفر بود. مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. منبع: ایرنا 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت حیدریه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار، یک دستگاه برف خور، یک دستگاه گریدر، دو دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

او افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک‌گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله‌گیری و لکه‌گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

او گفت: محور گنجنامه - تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان