Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با اشاره به برنامه‌های متنوع کمیته قرآنی و مساجد ستاد دهه فجر، گفت: جشنواره‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه فجر در شهرستان قروه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که امروز، 24 دی‌ماه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد، اظهار کرد: كميته‌های قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با هدف برنامه‌ريزی و تصويب برنامه‌های قرآنی قابل اجرا، ايجاد فضای قرآنی در ايام دهه فجر، آشنا كردن اقشار مختلف جامعه و بالاخص جوانان با نقش مهم قرآن در پيروزی انقلاب اسلامی تشكيل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع کمیته قرآنی و مساجد ستاد دهه فجر افزود: جشنواره‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان به مناسبت دهه فجر در سطح شهرستان قروه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و مسابقات قرآنی و نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و تجلیل از فعالان و اساتید قرآنی از برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های تفسیر، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، برگزاری جشنواره‌های قرآنی ویژه کوکان و نوجوانان، برپایی نمایشگاه قرآن، برگزاری مسابقات قرآن کریم در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی و اهدای قرآن به خانه‌های قرآن روستایی از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته قرآنی دهه فجر سال جاری در سطح شهرستان قروه است.

حجت‌الاسلام رهبر به وظایف کمیته قرآن ستاد دهه فجر اشاره و اعلام کرد: وظایف کمیته قرآنی ستاد دهه فجر نمایاندن ارزش‌های اصیل انقلاب و معرفی دستاوردهای قرآنی در ایام دهه فجر است.

وی انقلاب اسلامی ایران را برخواسته از آموزه‌های قرآن کریم دانست و یادآور شد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و رویکرد همه جانبه قرآنی و فراهم کردن بستر مناسب فعالیت‌های دینی و فرهنگی، تلاش برای فراگیری و انس با کلام الهی در جامعه رشد چشمگیری به خود گرفته است.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فعالیت های قرآنی حجت الاسلام حسن رهبر کمیته قرآنی قروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • هفته زمین پاک
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • قرآن همه چیز ماست