Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحرانی بیان کرد: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۲۱ هزار تن آبزی صادراتی شامل ماهی و میگو به ۱۸ کشور خارجی از استان بوشهر صادر شده است.

«مرتضی بحرانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر در خصوص صادرات آبزیان استان بوشهر به خارج از کشور اظهار داشت: آبزیان صادراتی که شامل ماهی و میگو می باشند پس از انجام نظارت‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای که توسط اداره کل دامپزشکی استان بوشهر انجام میگیرد از طریق استان بوشهر به خارج از کشور صادر شد که میزان صادرات آبزیان در 9 ماه سال جاری از این استان 21 هزار تن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه بیش از 15 هزار تن از صادرات آبزیان استان بوشهر مختص صادرات میگو بوده است، تصریح کرد: میگوهای پرورشی صادر شده از این استان شامل ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن میگوی منجمد و هزار و ۵۰۰ تن میگوی تازه و مابقی ماهی غیرخوراکی است.

 

این مقام مسئول با اشاره به وجود قوانین و مقررات و لزوم اخذ برخی مجوزات در راستای صادرات آبزیان استان بوشهر به خارج از کشور اظهار داشت: برای صادرات این میزان محصول یک هزار و ۲۰۰ فقره گواهی بهداشتی بین‌المللی از استان بوشهر صادر و ۲ هزار و ۹۰۴ مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی برای تأیید سلامت این محصولات انجام گرفت.

 

بحرانی با تاکید بر ادامه روند فرآوری میگوهای پرورشی برای صادرات از استان بوشهر یادآور شد: در این ارتباط اداره کل دامپزشکی استان بوشهر تعامل و همکاری قانونی در زمینه‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای در روان ‌سازی امور صادرات محموله‌ها با صادرکنندگان خواهد داشت.

 

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به اینکه 21 هزار تن آبزیان تولید شده در استان بوشهر به بیش از 18 کشور صادر می شود، خاطرنشان کرد: مقصد محصولات آبزی استان بوشهر کشورهای اتریش، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، امارات متحده عربی، قطر، عمان، کویت، تایلند، ویتنام، هنگ‌کنگ، مالزی، چین، سریلانکا، کره جنوبی، تایوان، پاکستان و لبنان می باشد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی فهما مسجد هواپیما شهادت سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی ماهی و میگو صادرات آبزیان استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان 
  • رشد ۶۲ درصدی صادرات آبزیان از خوزستان
  • الگوی مهاجرت و گسترش گله‌های میگو در آب‌های استان بوشهر شناسایی شد
  • سالانه بیش از ۵ میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید می‌شود
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • پیش‌بینی تولید ۱.۵ میلیون تن آبزیان پرورشی در ایران + فیلم
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه