Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت.

نمایندگان، ماده ۹ این لایحه در مورد معافیت های مالیاتی را مورد بررسی قرار دادند.

وکلای ملت در جریان بررسی این ماده در مورد معافیت مالیاتی موارد ذیل به تصمیم نرسیدند و مواد زیر جهت بررسی دقیق تر به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد:

- شمش طلا

- انواع حواله های کاغذی یا الکترونیکی دارای پشتوانه صددرصد طلا

- تبلیغات در روزنامه ها و نشریات

- خدمات نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم (اعم از سینما و تلویزیون) و تئاتر

- خدمات فیلمبرداری، تدوین و ویراستاری فیلم و سریال

- صدور و ابطال، نقل و انتقال واحدهای سرمایه گذاری صندوق های سرمایه گذاری دارای مجوز از بورس اوراق بهادار

- خدمات واسپاری (لیزینگ) اشخاص دارای مجوز فعالیت از بانک مرکزی

- خدمات اقامتی هتل های سه ستاره و پایین تر و سایر مراکز اقامتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یا اتحادیه های ذیربط

کد خبر 4825250.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لیزینگ کمیسیون اقتصادی قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی سردار سلیمانی ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران محمدجواد ظریف ایران انتقام سخت موشکی محمد جواد ظریف علی لاریجانی شورای نگهبان هیئت دولت مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ارائه خدمات به دارندگان مجوزهای کاغذی در استان مرکزی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از ممنوعیت ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی از ابتدای مردادماه امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید ملااسماعیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور مجوزهای کسب و کار الکترونیکی در استان، اظهار داشت: تاکنون 55 هزار و 514 مورد درخواست صدور مجوز کسب و کار الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شده است که ثبت این مجوزها منجر به صدور 31 هزار و 763 مجوز کسب‌وکار الکترونیکی در استان شده است.

وی افزود: از مجموع درخواست‌های صدور مجوز الکترونیکی در استان 24 هزار و 750 مورد مربوط به مجوزهای ثبت‌محور بوده است، طبق اعلام مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب‌وکار کشور، در استان مرکزی از ابتدای زمستان سال گذشته تا کنون 6 هزار و 148 مورد معادل 11.9 درصد از کل مجوزهای صنفی قدیمی موجود در استان به شناسه یکتا تبدیل شده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی با تأکید بر ممنوعیت ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی گفت: بر اساس اطلاعیه‌های منتشره از سوی مرکز ملی پایش و بهبود محیط کسب و کار کشور، از ابتدای خرداد ماه امسال ارائه خدمات دولتی و بانکی به دارندگان مجوزهای کاغذی قدیمی و فاقد QR کد، ممنوع است و با هوشمندشدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور به آدرس qr.mojavez.ir  نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل می‌شوند. 

ملااسماعیلی تصریح کرد: دارندگان مجوزهای قدیمی و کاغذی با مراجعه به درگاه ملی مجوزها در کمتر از پنج دقیقه می‌توانند مجوزهای خود را به مجوزهای الکترونیکی جدید تبدیل کنند. دارندگان مجوزهای کاغذی و قدیمی می‌توانند با گوشی همراه خود و با ورود تنها سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها، به سرعت، رایگان و بدون مراجعه حضوری به دستگاه‌های دولتی مجوز الکترونیکی دریافت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: طبق قانون تسهیل صدور مجوزها، تمامی مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، از نظر قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند، لازم است با برگزاری میزهای خدمت در محل اتحادیه های اصناف، بازار و محل برگزاری نماز جمعه، با استفاده از ظرفیت اتاق‌های اصناف، تعاون و مراجع صدور مجوزها در سطح هر شهرستان، تسریع در تبدیل مجوزهای قدیمی انجام شود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تسهیلات جدید مالیاتی برای طلافروشان
  • لایحه‌ مالیاتی دولت برای سرمایه‌گذاری بیشتر در تولید
  • هلال احمر دارای سرمایه عظیمی است
  • ممنوعیت ارائه خدمات به دارندگان مجوزهای کاغذی در استان مرکزی
  • سه سال فرصت تنفس در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • بازندگان اصلی مالیات بر عایدی سرمایه
  • جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • جزییات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟