Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با اشاره به سقوط هواییمای اکراینی نوشت: قوه قضاییه برای رسیدگی به موضوع دادگاهی ویژه با قاضی عالیرتبه تشکیل دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی»، رئیس جمهور، روز سه شنبه در  ابتدای سخنان خود در همایش تجلیل از نمونه های ملی بخش کشاورزی، با تسلیت مجدد به مردم ایران برای غم از دست دادن سرداری شجاع و فداکار، عزیزانی در کرمان و غم سهمگین سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، اظهار کرد: پرونده هواپیمای اوکراینی، یک پرونده عادی و معمولی نیست و قوه قضاییه برای رسیدگی به موضوع، دادگاهی ویژه با قاضی عالیرتبه تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور تاکید کرد:  مسوولان مرتبط در پرونده این هواپیما، باید همه پروسه را از صبح چهارشنبه تا جلسه عصر جمعه شورای عالی امنیت ملی برای مردم توضیح دهند.

خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ سید علی اصغر رفاهی افزود: در این کارگروه درخواست‌ها جمع بندی و به تهران ارسال می شود.
وی گفت: در صورت نیاز، پرونده افراد متقاضی با حضور اعضای شورای عالی قضایی، معاونان قوه و یا حتی در دیدار با خود رئیس قوه قضائیه بررسی می‌شود.
مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه افزود: برای بررسی موضوعات مهم، پرونده ویژه در تهران تشکیل می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

 

سید علی اصغر رفاهی افزود: در شهرستان‌های استان هم معاونان و روسای سازمان با مردم ملاقات و درخواست‌های آنان را پیگیری می کنند.
وی گفت: بیشتر درخواست‌ها اجرای احکام حقوقی، کیفری و تقاضا‌ها شامل عفو، انتقالی و تسریع در رسیدگی پرونده زندانیان بود.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مردم هرمزگان
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • بررسی ۵۳ فقره پرونده در دیدار مردمی دادگستری مازندران
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود