Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@14:26:22 GMT

نقش روحانی در سقوط هواپیما

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۸۸۶۴

نقش روحانی در سقوط هواپیما

کاش آقای روحانی از لاک "همیشه مدعی العمومی" بیرون بیاید و یک بار هم مسئولیت پذیر و پاسخگو و احیانا عذرخواه باشد.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

 آقای روحانی امروز درباره نقش دیگران در خطای سرنگونی هواپیمای مسافربری مفصل سخن گفت و خواستار ادامه گزارش ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش ایشان به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، چند جمله هم درباره مسئولیت خودشان برای توقف پروازها می گفتند که انجام ندادند.

اگر در آن چند ساعت فوق العاده و آمیخته با تهدید، پروازها لغو می شد، مقدمه اصلی آن فاجعه بزرگ هم اتفاق نمی افتاد. جالب این که تاخیر در پروازها امری طبیعی در روزهای عادی است و گاه تا 10- 12 ساعت تاخیر هم بوده است.

کاش آقای روحانی از لاک "همیشه مدعی العمومی" بیرون بیاید و یک بار هم مسئولیت پذیر و پاسخگو و احیانا عذرخواه باشد. یادمان نرفته رئیس دفتر ایشان هنگامی که سوء مدیریت دولت کاملا آشکار شده بود، با این پرسش مواجه شد: "چرا آقای روحانی از مردم عذرخواهی نکرد؟".

جواب آقای واعظی چه بود؟ "دولت عذرخواهی از مردم را هیچ بد نمی‌داند بلکه افتخار هم می‌کند... اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد، حتما از مردم عذرخواهی می‌کنند». حاکی از این که روحانی و دولتمردان، دلیلی برای عذرخواهی نمی بینند.

به یاد بیاوریم اتفاق آذر 95  را که بی مبالاتی و حادثه تصادف دو قطار، موجب کشته شدن 45 زائر حرم امام رضا (ع) شد. آیا وزیر راه  و شهرسازی عذرخواهی کرد؟ نه. با خونسردی گفت "چه آنهایی که کشته شده‌اند و چه آنهایی که مجروح هستند، زیرپوشش بیمه قرار دارند و از این جهت نگرانی خاصی وجود ندارد"!

همین فرد در مراسم تودیع خود، در حالی که با کم کاری و سوء مدیریت فاحش، موجب تورم افسار گسیخته مسکن و اجاره بها شده بود، گفت : "این افتخار دولت است که حتی یک واحد مسکونی نساخت. افتخار می‌کنم حتی یک مسکن مهر افتتاح نکردم"! فقط با رونق بخش مسکن، 250 شاخه شغلی و صنعتی احیا می شد و می شد در تیراژ میلیونی شغل ایجاد کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی روحانی توییتر سقوط هواپیما هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)

عصر ایران _ اجاره‌نشین‌ها امسال باید ۴۰ درصد از مبلغ پرداختی سال قبل را به اجاره بهای خود اضافه کنند. تورم مسکن در فروردین امسال به ۴۲ درصد رسیده است.

گزارش را اینجا ببینید

عده زیادی توان پرداخت این هزینه را ندارند و خطر حاشیه‌نشینی چند میلیون نفر را تهدید می‌کند. همین حالا هم چهار دهک جامعه نمی‌توانند خانه اجاره کنند. با گران‌تر شدن اجاره‌ها تعداد بیشتری از مردم بی‌خانمان می‌شوند. دولت هم راهکار مشخصی نداده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضرورت احداث تهران جدید یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد

دیگر خبرها

  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • طعنه سنگین روحانی به شورای نگهبان و دولت؛ باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی