Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه شهریاری دبیر سمن بانوان مهر گستر جوان گفت: تجربه سمن های استان در خصوص سیل شمال کشور، باعث شد سمن های خراسان جنوبی از همان ابتدا سیل در استان سیستان بلوچستان، موضوع را پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد و بر این اساس خانه خانه جوان خراسان جنوبی به عنوان محل جمع آوری کمک های مردمی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،مرضیه شهریاری  در گفتگو با برنا دبیر سمن بانوان مهر گستر جوان گفت: تجربه سمن های استان در خصوص سیل شمال کشور، باعث شد سمن های خراسان جنوبی از همان ابتدا سیل در استان سیستان بلوچستان، موضوع را پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد و بر این اساس خانه خانه جوان خراسان جنوبی به عنوان محل جمع آوری کمک های مردمی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی کار مجمع جوانان و سمن های خراسان جنوبی بنده را به عنوان نماینده و مسئول هماهنگی این پویش مردمی انتخاب کردند.

مرضیه شهریاری ادامه داد: ما تا به الان با با استفاده از فضای مجازی و ایجاد کمپین هایی در خصوص این بلای طبیعی توسط جوانان استان اطلاع رسانی انجام دادیم که تا به الان مبلغ دو میلیون هفتصد هزارتومان وجه نقد و تعدادی کمک های غیرنقدی جمع آوری شده که اقلام لازم تهیه می کنیم و طی هماهنگی با اداره کل پست انجام شده اقلام بصورت رایگان به مناطق سیل زده اعزام می شود که من جا داره تقدیر تشکر کنم از اداره کل پست که در سیل شمال کشور هم همکاری لازم با ما داشتند.

شهریاری بیان کرد: باتوجه به هماهنگی انجام شده با مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان هیات های ورزشی خراسان جنوبی در حد توان خودشان در کمک به سیل زدگان یاری می رسانند و اینکه روز پنج شنبه در دوازدهمین یادواره شهدای ورزشکار غرفه ای جهت کمک به سیل زدگان بابت کمک های نقدی و غیرنقدی برنامه ریزی گردیده است.

وی در انتها اضافه کرد به همت جوانان استان اوایل هفته آینده اقلام به مناطق سیل زده سیستان بلوچستان اعزام می شود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بلای طبیعی خراسان جنوبی سیل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران، ۸۴ کشور جهان حضور دارند.

برشور‌های معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی با اولویت زنجیره‌های ارزش به دو زبان فارسی و انگلیسی چاپ شده و در نمایشگاه ارائه شده است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۲۴) از امروز هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور دو هزار و ۵۰۰ تا سه هزار تاجر خارجی و ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور