Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸، این نمایش در راستای حمایت از فعالیت‌های کانون‌های مردمی در امور مذهبی، توسط کانون نمایش حورا به سرپرستی لیلا صالحی کارگردان نمایش‌های مذهبی و کارشناس علوم قرآنی، اجرا می‌شود.

در این نمایش زندگی و شهادت یاس کبود مدینه حضرت زهرا (س) از کودکی تا شهادت در پنج پرده روایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرده اول شامل روایت نمایش کودکی حضرت فاطمه (س) و حمایت پدر در مقابل مشرکان، پرده دوم داستان آیه شریفه هل اتی و بیماری حسنین (ع)، پرده سوم ماجرای سقیفه و انتخاب جانشین، پرده چهارم هجوم به خانه حضرت زهرا (س) و در آخرین پرده بیماری و شهادت آن حضرت است.

در این برنامه هم چنین کلیپی در باره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به نمایش درخواهد آمد.

این برنامه با همکاری مدارس ابتدایی منطقه ۱۸، روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه جاری ساعت ۹.۳۰ صبح در سالن خانه دوست فرهنگسرای خاتم (ص) میزبان دختران دبستانی است.

کد خبر 4825166

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر فرهنگ عمومی صنایع فرهنگی سردار سلیمانی قاسم سلیمانی ترجمه میراث فرهنگی شهادت دونالد ترامپ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گردشگری کتاب و کتابخوانی رایزنی فرهنگی ادبیات تجدید چاپ مرکز فرهنگی شهر کتاب نشر مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی

بازدید 11 بخشی از صوت اظهارات شاپور بختیار آخرین نخست وزیر حکومت پهلوی در جلسه شورای امنیت در واپسین روزهای منتهی به انقلاب مورد توجه قرار گرفته که او در مورد شخصیت امام خمینی (ره) سخن می‌گوید. این بخش جالب از حرف‌های شاپور بختیار را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • روایت شهادت بانوی پاسدار و فرزندش توسط منافقین
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم