Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:29:17 GMT

تاسیس دفاتر صادرات کالای صنعت آب و برق در خارج

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۶۷۵

تاسیس دفاتر صادرات کالای صنعت آب و برق در خارج

به گزارش روز سه شنبه شرکت مزبور، محمدولی علاءالدینی افزود: پس از تشکیل این شرکت در سال ۱۳۴۷ دفاتری در خارج از کشور به منظور واردات فناوری و کالاهای مورد نیاز صنعت آب و برق ایجاد شد، اماتوانمندی متخصصان داخلی و دستاوردهای این صنعت در سالیان اخیر موجب شده تا ساتکاب ماموریت پیدا کند که دفاتری در خارج از کشور طبق مصوبه مجمع عمومی برای صادرات دانش فنی و تجهیزات تولیدی حوزه آب و برق ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت ساتکاب مادرتخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق(ساتکاب) تاکید کرد:  صنعت آب و برق کشور که پیش از این براساس نیازهای خود وارد کننده محصولات بود، امروز توانسته با تلاش متخصصان داخلی توان صادرات پیدا کند.

به گفته وی، امروز بخش اعظمی از تجهیزات مورد نیاز شرکت‌های آب و برق توسط متخصصان داخلی تامین می‌شود و فعالیت انجام گرفته در این زمینه موجب شده تا کشور در عرصه‌های مختلف از جمله تولید توربین ژنراتورهای گازی به خودکفایی رسیده و در میان چهار شرکت سازنده توربین گازی جهان قرار گیرد.

علاءالدینی با اشاره به توان ایران برای ساخت تمامی بخش‌های نیروگاه‌های گازی و صادرات آن به دیگر کشورها، تاکید کرد: توانایی فنی و مهندسی متخصصان صنعت آب و برق ایران موجب شده تا در کشورهای منطقه شاهد ساخت تاسیسات مورد نیاز این مناطق از جمله نیروگاه‌های برق از سوی شرکت‌های ایرانی باشیم.

وی ضمن تاکید بر ماموریت ابلاغی توسعه در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی گفت: ساتکاب با راه‌اندازی دفاتر ثابت در خارج از کشور در تلاش برای ساماندهی و فعالیت هر چه بیشتر شرکت‌های ایرانی در بازار کشورهای هدف است.

علاء الدینی گفت: این دفاتر واسطه‌ای برای کمک به افزایش صدور خدمات فنی و مهندسی و هدایت کالای بخش خصوصی و دولتی به بازار کشورهای هدف است و حضور ثابت و مستمر در این کشورها برای فروش محصولات ایرانی بسیار مهم است؛ بنابراین راه‌اندازی این دفاتر به منظور رصد دائم بازار و شناسایی نیازهای کشورهای هدف نقش مهمی خواهد داشت.

علاءالدینی با اشاره به اینکه آب و برق در صدر صادرات خدمات فنی و مهندسی کشورمان قرار گرفته اضافه کرد: ایران در بسیاری از کالاهای صنعت آب و برق دارای استاندارهای جهانی است و قابلیت رقابت با معروف‌ترین نشان‌های تجاری دنیا را داراست.
 

برچسب‌ها صادرات مصرف بهینه برق برق رسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات مصرف بهینه برق برق رسانی صادرات مصرف بهینه برق برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌اِن‌اِن، گروهی که اخیراً تظاهراتی را در اعتراض به قرارداد شرکت آمریکایی گوگل با رژیم صهیونیستی سازمان داده است، اعلام کرد که این شرکت 20 کارمند دیگر را به علت حضور در این اعتراضات اخراج کرده است.

گروه "فناوری برای آپارتاید ممنوع" No Tech for Apartheid که اخیراً تظاهراتی را در دفاتر گوگل سازمان داده بود، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت آمریکایی علاوه بر 30 کارمندی که هفته گذشته اخراج شدند، 20 نفر دیگر نیز از کار خود برکنار شده‌اند.

این گروه ادعا می‌کند که برخی از کارمندان اخراج شده در اعتراضات و تحصن سه شنبه دو هفته گذشته در دفاتر گوگل در نیویورک و سانی ویل، کالیفرنیا، "نظاره گر غیرشرکت کننده" بودند و فعالانه شرکت نداشتند.

این بیانیه اخراج‌های دسته جمعی را در گوگل محکوم کرد و آن را "اقدام تهاجمی و انتقام جویی از روی استیصال" خواند.

سخنگوی گوگل از بیان دقیق تعداد کارگرانی که به دلیل اعتراضات اخراج شده‌اند خودداری کرد، اما در بیانیه‌ای که سه‌شنبه برای شبکهCNN ارسال شد، تأیید کرد که اخراج‌های بیشتری رخ داده است.

سازمان دهندگان این اعتراض در عین حال می‌گویند که برخی از کارگران اخراج شده هیچ اختلالی در داخل دفاتر گوگل ایجاد نکرده‌اند.

"گروه فناوری برای آپارتاید ممنوع" در این بیانیه اعلام کرد که گوگل عصبانی شده است چرا که مدیران این شرکت از قدرتی که کارکنان در تحصن‌های تاریخی سه‌شنبه گذشته نشان دادند و همچنین از واکنش نادرست خود خجالت می‌کشند.

این بیانیه افزود: اکنون، این شرکت به هر کارمندی که از نظر فیزیکی در مجاورت تظاهرات بوده از جمله کسانی که اصلاً در این کمپین شرکت نداشته‌اند، ضربه می‌زند.

در گزارش سی‌ان‌ان آمده است: قتل عام غیرنظامیان در غزه شکاف عمیقی در افکار عمومی آمریکا ایجاد کرده است و اعتراضات گسترده علیه حمایت دولت ایالات متحده... از اسرائیل در سراسر دانشگاه‌ها و شرکت‌های این کشور در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.

اعتراض کارکنان گوگل به قرارداد رایانش ابری این شرکت با دولت اسرائیل بیش از شش ماه پس از حمله 7 اکتبر حماس شکل گرفت و این در حالی است که حملات اسرائیل به غزه اکنون بیش از 34 هزار کشته برجای گذاشته است که بیش از 70 درصد از کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!