Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:03:48 GMT

دمای هوای همدان به منفی ۱۰ درجه می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۱۲۸۶

دمای هوای همدان به منفی ۱۰ درجه می‌رسد

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: با خروج سامانه بارشی از استان، دمای هوا ۵ درجه سردتر می‌شود. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بارش برف از بعد از ظهر دیروز در استان آغاز شده و در این مدت بیشترین میزان بارش برف مربوط به شهرستان کبودرآهنگ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه میزان ارتفاع برف در فرودگاه همدان 5 سانتی متر ثبت شده است، ابراز کرد: این در حالی است که در کبودرآهنگ میانگین ارتفاع برف 15 سانتی‌متر گزارش شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سامانه بارشی در ساعات بعد از ظهر امروز در استان خارج می‌شود و تا اواخر هفته بارندگی نداریم، تصریح کرد: با خروج سامانه بارشی و صاف شدن هوا، دمای هوا سرد تر می‌شود.

البرز در انتظار کاهش دما و یخبندان فراگیرهوای تهران ناسالم شد/ کاهش دما به منفی 2 درجهشهرهای استان مرکزی با کاهش دما و یخبندان روبه‌رو می‌شوند

باقری شکیب با تاکید بر اینکه در مجموع میانگین حداقل دمای شهرستان های استان به منفی 10 درجه می‌رسد، ابراز کرد: شهرستان‌هایی که بارش برف داشتند سرمای هوا را بیشتر از دیگر شهرستان‌ها احساس خواهند.

وی به وضعیت دمای استان در روز گذشته اشاره کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته گل تپه با حداقل دمای منفی 9 درجه به عنوان سردترین نقطه استان و نهاوند با حداکثر دمای 6 درجه، به عنوان گرمترین شهرستان استان گزارش شده است.

مسئول مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان افزود: دمای هوا در شهرستان همدان نیز در گرمترین ساعات 1 درجه سانتی‌گراد بوده و در سردترین حالت نیز به منفی 4 درجه رسیده است.

باقری شکیب با بیان اینکه در مجموع وضعیت بارندگی‌های استان نسبت به آمار بلند مدت رشد داشته است، ابراز کرد: شهرستان کبودرآهنگ با 197 میلی‌متر بارندگی رکورد دار بیشترین میزان بارندگی در سال زراعی امسال بوده است. میزان بارش در شهرستان همدان نیز 119.5 میلی‌متر بوده است.

انتهای پیام/ 743/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد