Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز بیست و چهارم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

 دستگیری ۴۴ کوله برافیونی با ۲۵۶ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان "نائین بیان داشت: ماموران یگان امداد شهرستان "نائین" حین گشت زنی در بیابان‌های اطراف ایست و بازرسی شهید "شرافت" متوجه تردد تعدادزیادی افراد در تاریکی شب شدند و بلافاصله وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این افراد که کوله بر بودند دستگیر و در بازرسی از کوله‌های آن‌ها ۲۵۶ کیلو و ۹۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: کولبران در ازای دریافتی مبالغی قصد دور زدن ایستگاه بازرسی پلیس و تحویل مواد به فردی که بعد از ایستگاه با خودروی خود توقف کرده بود را داشتند که با هوشیاری گشت انتظامی ناکام ماندند و همه ۴۴ نفر آن‌ها دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "نائین" تاکید کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با بکارگیری همه توان خود با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ مقابله می‌کنند و اجازه فعالیت به اینگونه افراد هرگز داده نخواهد شد.   دستگیری اعضای باند سارقان منزل در "نجف آباد سرهنگ "محمدحسین باباکلانی" فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل مردم، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار ماموارن فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران با بکارگیری اقدامات خاص پلیسی و اشراف دقیق اطلاعاتی خود موفق شدند هویت ۲ نفر که در سرقت از منازل مردم دست داشتند را به دست آورده و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه در بررسی صورت گرفته مشخص شد این ۲ سارق با هم نسبت برادر دارند تصریح کرد: متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، اما پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۱۰ فقره سرقت منزل با همکاری فردی دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ باباکلانی در ادامه از دستگیری همدست متهمان با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و همه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شدند.   هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری با شگرد فروش اینترنتی مقاله سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی" رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از سایت‌های اینترنتی از وی کلاهبرداری کرده است، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

او افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد در یکی از سایت‌های اینترنتی آگهی فروش انواع مقاله آماده را مشاهده و با شخص آگهی دهنده تماس برقرار کرده و درخواست خرید یک مقاله را می‌کند و فروشنده نیز از او می‌خواهد که وجه مربوطه برایش انتقال دهد، اما پس از انجام خواسته وی فرد فروشنده مقاله دیگر به تلفن خود پاسخ نداده است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان اضافه کرد: ماموران مشغول بررسی این پرونده بودند که ۲ نفر دیگر نیز که با همین کلاهبرداری مواجه شده بودند برای شکایت به پلیس فتای استان مراجعه کردند که از کلاهبرداری‌های بسیاری بر اثر سهل انگاری مال باختگان حکایت داشت.

این مقام انتظامی بیان کرد: سرانجام با انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و جستجو در فضای سایبر، عامل اصلی این نوع از کلاهبرداری‌های اینترنتی شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی اظهار داشت: سایت‌های تبلیغاتی انجام معامله را در بستر فیزیکى بر عهده خریدار و فروشنده واگذار کرده‌اند، بنابراین شهروندان باید پس از رویت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله هرگونه تبادل وجهى را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.   انهدام باند سارقان مغازه در "خمینی شهر سرهنگ "علی جعفری نژاد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده و سرانجام با بکارگیری اقدامات تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی خود موفق شدند هویت سارقان را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال مسروقه شامل ۱۳ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ دستگاه اسپیکر، مقدار زیادی لوازم جانبی گوشی تلفن همراه کشف کردند.

سرهنگ جعفری نژاد با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه مکشوفه را ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند اظهار داشت: متهمان دستگیر شده جهت اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم به منظور پیشگیری از این گونه سرقت‌ها اصول ایمنی در هنگاه ترک مغازه را رعایت کرده، افراد مطمئن را برای کار در مغازه استخدام کنند، از نگهداری بیش از نیاز وجوه نقد و اسناد مالی درمغازه خودداری کرده و هنگام ساخت وساز، خریدیااجاره محل کسب به استحکام وایمنی ساختمان نیز به اندازه زیبایی آن اهمیت دهند.   اعتراف سارقان قاپ زن موبایل به ۱۷ فقره سرقت سرهنگ "محمدر ضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی در خیابان شمس آبادی به ۲ نفر مشکوک شده و به منظور بررسی موضوع به آنان نزدیک شدند.

او ادامه داد:متهمان به محض مشاهده واحد گشت فرار را بر قرار ترجیح داده و بلافاصله از طریق خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها متواری شدند که ماموران وارد عمل شدند و آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: متهمان پس از دستگیری جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل و در خلال بازجوئی‌های پلیسی به ۱۷ فقره سرقت و قاپ زنی موبایل شهروندان اعتراف کردند.

سرهنگ "خدادوست"با اشاره به شناسایی مالباختگان و محل‌های وقوع سرقت، خاطرنشان کرد: این ۲ متهم به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان از شهروندان خواست: مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اصفهان دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند

سرهنگ لک فرمانده یگان حفاظت مترو با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط مترو تهران و حومه بوده‌ایم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند، تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآورد‌های صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات مترو تهران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد