Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:42:10 GMT

همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۱۸۱۱

همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز برگزار شد

ایسنا/آذربایجان شرقی همایش پویایی و نشاط اجتماعی در تبریز، با محوریت بررسی راهکارهای بروز و ظهور خشونت در حریم خانواده و اجتماع به همت اداره کل امور فرهنگی، اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی روز سه شنبه در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

دبیر اجرایی همایش پویایی و نشاط در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این همایش با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: مسئولان شهرستان‌ها، هنرمندان، معتمدان، ریش‌سفیدان، اصحاب قلم و رسانه، خیران و مددکاران اجتماعی و مشاوران و روانشناسان فعال در این حوزه در همایش پویایی و نشاط حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عباس سلطانپور با اشاره به محورهای همایش پویایی و نشاط، گفت: افزایش انسجام و نشاط اجتماعی، اشتراکات و همبستگی و ارائه راهکار به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در زمینه خشونت از جمله محورهای این همایش است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد افزایش برخی رفتارها در استان هستیم که تناسبی با جایگاه آذربایجان شرقی ندارد.

وی تاکید کرد: اگر بتوانیم راهکارهای ارائه شده در همایش‌های تخصصی را به سمت خانواده‌ها و بطن جامعه پیش ببریم و دستگاه‌های متولی نیز در زمینه فرهنگی و اجتماعی احساس تکلیف کرده و برنامه عملیاتی از بطن مدرسه تا خانواده و جامعه تدوین کنند، استان ما به جایگاه شایسته در حوزه اجتماعی و فرهنگی می‌رسد.

سلطانپور با اشاره به راهکارهای ایجاد نشاط و پویایی در جامعه بیان کرد: اولویت ما آموزش و فرهنگ سازی بوده و هرچه بتوانیم در این دو حوزه کار کنیم، گام‌های موثرتری برداشته می‌شود، به طوریکه فرد از بدو تولد و وارد شدن به آموزش و پرورش و جوامع بزرگ‌تر، خودش را در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی دغدغه‌مند احساس می‌کند. 

وی در خاتمه متذکر شد: با رصد راهکارهای ارائه شده و برنامه‌های تدوین شده می‌توانیم تا چند سال آینده شاهد بهبود روند نشاط و پویایی در جامعه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نشاط نشاط اجتماعی خانواده دانشگاه تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند