Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حامد احمدی خادمیار تبلیغی طرح مهر درخشان استان البرز گفت: با استفاده از سه کانون خادمیاری تبلیغی، مداحی و زائر و زیارت با رویکرد ارائه خدمات فرهنگی از مبداء تا مبداء در ۴ بخش مبداء _ مسیر رفت _ مقصد و مسیر برگشت پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: حضور مُبَلِغ خادمیار تبلیغی یکی از الزامات اجرای این طرح می‌باشد و برنامه‌های متنوع از جمله بیان آداب و زیارت، احکام سفر، اقامه نماز جماعت، پاسخ به شبهات دینی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

خادمیار تبلیغی طرح مهر درخشان استان البرز گفت: در مبداء، زائران امام رضا (ع) در قالب طرح مهر درخشان با مداحی ذاکر اهل بیت عازم مشهد الرضا شدند که در حین مسیر اقامه نماز به صورت جماعت انجام شد و از برکات و آثار زیارت برای زائرین آن حضرت نکاتی مطرح گردید.

حجت الاسلام احمدی افزود: همچنین با هماهنگی از طرف سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی زائرین در برخی از برنامه‌های فرهنگی و معنوی در زائر شهر و حرم مطهر نظیر برپایی روضه و ذکر مصیبت اهل بیت علیهم السلام، حرم شناسی، بازدید از موزه حضور یافتند.

او ادامه داد: در این طرح برای زائر اولی‌ها از البرز اقدامات فرهنگی در مسیر راه و همچنین در مشهد صورت پذیرفت.

خادمیار تبلیغی طرح مهر درخشان استان البرز گفت: مشاوره فردی به صورت تک به تک برای زائر اولی‌ها صورت گرفت که بیشترین میزان پرسش در زمینه احکام زیارت و معجزات امام رضا علیه السلام بوده است.

حجت الاسلام احمدی افزود: در صورتی که مسئولین فرهنگی آستان قدس رضوی بتوانند کلاس‌های تدبری در زمینه معرفتی امام رضا علیه السلام ویژه خامیاران فرهنگی تدارک ببینند این امر می‌تواند در رشد تعالی فکری زائران تاثیر به سزایی داشته باشد.

انتهای پیام//ف. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی زائر اولی ها خادمیاران رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند