Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکارانی که در سال جدید میلادی مرتکب دوپینگ شوند علاوه بر محرومیت، شامل جریمه نقدی هم خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی - ورزشی ایران، با توجه به اینکه فعالیت نادوهای کشورها برابر برنامه استاندارد آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) انجام و در پایان هر سال میلادی عملکرد کشورها ارائه می شود، نخستین نشست سال ۲۰۲۰ ایران نادو، صبح امروز (سه شنبه) به ریاست مهدی علی نژاد، رئیس ستاد، مهرزاد خلیلیان، دبیرکل و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در این نشست برنامه نحوه توزیع نمونه گیری(TDP) و بانک ملی اطلاعات ورزشکاران (RTP) در سال ۲۰۲۰ به تصویب رسید. عملکرد سال ۲۰۱۹ شامل ۳ بخش آموزش، نمونه گیری و TUE بررسی و مقرر شد در خصوص خرید کیت های نمونه گیری از وادا استعلام گرفته شود. بعلاوه مقرر شد قرارداد همکاری با آزمایشگاه کنترل دوپینگ قطر برای انجام آنالیزها منعقد شود.

از دیگر مصوبات این نشست مربوط به اجرای قوانین وادا در خصوص ورزشکاران متخلف دوپینگ بود، به این ترتیب بر اساس قوانین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ در سال ۲۰۲۰ هر ورزشکاری که مرتکب تخلف دوپینگ و تخلف او پس از سپری شدن کامل پروسه قانونی محرز شود، علاوه بر محرومیت ورزشی، با جریمه نقدی نیز مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قطر دوپینگ جریمه محرومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • روابط ایران با سایر کشورها بر اساس راهبرد برد-برد است
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت