Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن در راستای توافق ریاض از استان ابین خارج شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن مورد حمایت امارات امروز(سه‌شنبه) عقب‌نشینی خود را از استان ابین آغاز کردند. این اقدام در راستای توافق ریاض صورت می‌گیرد که میان شورای انتقالی جنوب یمن و دولت مستعفی امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است نیروهای دولت مستعفی نیز به تدریج نیروهای خود را از شهر شقره در استان ابین خارج کنند.

پیشتر نیروهای شورای انتقالی جنوب یمن که مورد حمایت امارات هستند کنترل شهرهایی را در جنوب یمن در دست گرفتند و وارد درگیری‌هایی با نیروهای دولت مستعفی یمن شدند. بعد از میانجیگری ریاض دو طرف توافق‌نامه‌ای را برای پایان درگیری امضا کردند اما این توافق به طور کامل اجرایی نشده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد

در پی بارش‌های سیل‌آسا در بزرگراه بعثت تهران یک کارگر شهرداری در کانال جنوب شرقی تهران مفقود شد. نیروهای امدادی در حال جستجوی این کارگر هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهرداری منطقه 15 طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بارش‌های شدید شب گذشته جمعه چهاردهم و صبح شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه ،باعث بروز تند آب، انسداد و گرفتگی در یکی از شبکه‌های دسترسی به کانال جنوب شرقی تهران و در حوزه شهرداری منطقه 15؛ بزرگراه بعثت نزدیک به میدان بسیج (در داخل فضای سبز) شد.

عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند. حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد.

هواشناسی ایران1403/02/15؛هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 13 استان

در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • طرح یکجانبه فرانسه برای آتش‌بس در مرز لبنان و اراضی اشغالی
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی