Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران خواستار پرداخت سهم شهرداری از موقوفات منطقه ۱۹ شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد سالاری در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از  استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۹ با اشاره به موضوع موقوفات این منطقه گفت: بخش قابل توجهی از فضای باز منطقه، موقوفه است که متاسفانه طی سال های گذشته سهم شهرداری تهران از این اراضی موقوفه گرفته نشده است، اخیرا شهرداری به این موضوع ورود کرده که من درخواست دارم همکاران در شورا از این موضوع حمایت کنند تا سهم شهرداری از موقوفات در راستای تامین بخشی از سرانه های خدماتی دریافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص بوستان ولایت نیز اظهار داشت: این بوستان یک عرصه آماده است که مقام معظم رهبری چندین سال است به شهر هدیه کرده اند اما نمیدانم چرا در دوره گذشته و در این دوسال، اقدامی برای آن نشده و اکنون بخشی از آن در حال بازپس گیری توسط نهادهااست، بحث ما بارگذاری در آنجا نیست بلکه می توان با مجموعه اقدامات و یک طرح جامع آنجا را به یک مرکز تفرجگاهی و محل حضور مستمر مردم تبدیل کرد.

وی ادامه داد: تاکنون چندین جلسه در کمیسیون شهرسازی در این خصوص داشته ایم و مشاور توسط منطقه گرفته شده است اما هنوز به نتیجه ای نرسیده لذا تقاضا دارم این موضوع سریعتر به کمیسیون ماده ۵ برود که تا یکسال آینده به نتیجه برسد.

عضو شورای شهر تهران در انتقاد به صدور یکسری بخشنامه های حوزه شهرسازی در مناطق غیر برخوردار که به شرایط شکل گرفته توجه نکرده بیان کرد: من بارها در جلسات خصوصی و کارشناسی به این موضوع تذکر دادم و در شورای عالی درآمد نیز مطرح کردم که اگر قرار باشد، ما به اتفاق تصمیم بگیریم اما معاونت ها خودشان بصورت جزیره ای تصمیم بگیرند و تصمیمات را به کمیته ها نبرند حضور ما دیگر مفهوم ندارد.

سالاری در پایان از مدیریت شهری منطقه ۱۹ برای ساماندهی بازار بزرگ احسانی که از معضلات منطقه بود، تشکر و بر لزوم ساماندهی خلازیر تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری شهرداری تهران کارشناسی معماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم

نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: عدالت در پرداخت‌ها ‌و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر و از خطوط قرمز آنهاست.

فاطمه بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: این پاکبانان هستند که در خط مقدم خدمت به مردم هستند و حقیقتاً عملکرد آن‌هاست که رضایت مردم را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: عدالت در پرداخت‌ها و احقاق حقوق کارگران شهرداری دغدغه اصلی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرکرد و از خطوط قرمز آنهاست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: از دغدغه‌های اصلی کارگران شهرداری طرح طبقه‌بندی و پرداخت به موقع حقوق‌ها است که با پیگیری اعضای شورای ششم طرح طبقه‌بندی کارگردان شهرداری در قراردادها و مناقصات گنجانده شد، همچنین با توجه به وظیفه نظارتی شورای شهر نظارت‌ها در خصوص پرداخت حقوق‌ها تشدید پیدا کرد.

بیگی گفت: سختی کار یکی دیگر از مطالبات کارگران بود که با اهتمام شورای شهر این موضوع نیز پیگیری شد و پیمانکاران مستلزم به پرداخت این سختی کار هستند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهرکرد در چارچوب قانون آماده شنیدن و پیگیر مطالبات کارگران شهرداری است، ادامه داد: همه تلاش خود را برای حمایت از حقوق کارگران انجام دادیم و اگر حقی از جامعه کارگری تضییع شده است از آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کد خبر 749743

دیگر خبرها

  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران