Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز طی مراسمی در شرکت پارس خودرو با حضور مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا و علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت پارس خودرو اولین سری از خودرو‌های کوییک آر به مشتریان تحویل داده شد.

به گزارش سایپانیوز؛ طی این مراسم علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت پارس خودرو با اشاره به زحمات و حمایت مهندس سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تولید خودروی کوییک آر گفت: محصول جدید پارس خودرو با درایت و حمایت مدیرعامل گروه به باکیفیت‌ترین خودروساز کشور آمد و همکارانم در پارس خودرو با دقت و تلاش شبانه روزی این خودرو را با کیفیت و در شان مشتریان تولید و عرضه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این محصول جدیدگروه خودروسازی سایپا که در پارس خودرو تولید می‌شود می‌تواند منشا نوید روز‌های روشنتر و یک شروع دوباره برای تکرار روز‌های خوب صنعت خودرو کشور در شرایط تحریم باشد.

در حاشیه این مراسم بهنام خلج معاون کیفیت شرکت پارس خودرو نیز با اشاره به کیفیت مناسب خودروی کوییک آر گفت: می‌توانستیم کوییک آر را زودتر از این نیز به بازار عرضه کنیم، اما همه سعی شرکت پارس خودرو حفظ کیفیت در محصولات و ارتقا سطح است. به همین دلیل سعی کردیم با سختگیری در تست‌های کیفیت، به بالاترین کیفیت ممکن دست پیدا کنیم و سپس این محصول را راهی بازار کنیم.

در پایان این مراسم علی شیخ زاده مدیرعامل شرکت پارس خودرو ضمن تقدیر از اولین مشتریان کوییک آر، سوئیچ این خودرو‌ها را به مشتریان تحویل داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کوئیک خودرو سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229187 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن