Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- تیم فوتبال استقلال برای اولین بار با هدایت فرهاد مجیدی در یک دیدار تدارکاتی حضور یافت و مقابل تیم امید همین باشگاه به میدان رفت.

 تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم امید همین باشگاه به میدان رفت که این نخستین بازی آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی بود.

فارغ از نتیجه این بازی و تعویض‌های صورت گرفته، آبی پوشان در این دیدار با ترکیب؛ سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و ارسلان مطهری بازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به این ترکیب نشان می‌دهد آبی‌ها همچنان با استفاده از سه دفاع میانی (چشمی، دانشگر و غلامی) بازی می کنند که این روشی است که استراماچونی در این تیم جا انداخت.

چینش سایر نفرات نیز به همان شکل سابق است با این تفاوت که باقری جای ریگی را در کنار کریمی گرفته و ارسلان مطهری در نوک حمله به جای دیاباته بازی کرد. 

فرشید اسماعیلی هم مطابق معمول نقش هافبک بازیساز آبی پوشان را ایفا کرد و آرش رضاوند همه زمان هایی که یکی از مهاجمان نبود، نقش مهاجم سایه و مکمل را ایفا نمود.

این ترکیب استقلال برای آغاز بازی بود و در جریان بازی تعویض‌های متعددی صورت گرفت و چند بازیکن از روی نیمکت جای بازیکنان داخل زمین را گرفتند. 

 مهر

برچسب ها: استقلال ، استراماچونی ، فرهاد مجیدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال استراماچونی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • گلر استقلال محبوب ماند