Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن زرتشتیان جهان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همراهی همه اقوام در تمام عرصه‌ها پیشرفت الگوی عدالت اجتماعی در کشور عزیرتر از جانمان را محقق خواهد کرد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا، "موبد اردشیر خورشیدیان" پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی "حقوق اقلیت‌های دینی در نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی تحقق عدالت اجتماعی" اظهار کرد: ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه ویژه مقام معظم رهبری به مثابه نقشه راه نظام در راستای ترسیم چشم‌انداز روشن است و  آینده کشور را  در جهت تضمین حوزه اقلیت‌های دینی و ایجاد همزیستی مسالمت‌آمیز بیشتر شهروندان ایرانی و حرکت به سمت حقوق آنها تحقق می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن زرتشتیان جهان گفت: خداوند یکتا هرچه را آفریده قوانینی بر آن حاکم کرده است که 4 ویژگی دارد: جهانشمولی، همواره یکسان، غیرقابل تغییر و بی‌نهایت دقیق از این جمله‌اند؛ خدا به صورت فطری عقل و دین را به انسان بخشیده است، همه انسان‌ها از سوی خدای یکتا برگزیده شدند تا خدای متعال را نماز گزارند و به خلق خدا خدمت کنند؛ همه ما پیروان ادیان الهی ایمان داریم که خداوند رب‌العالمین است.

وی افزود: همه افرادی که پیروزی انقلاب اسلامی را به یاد می‌آورند می‌دانند که بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) از همان بدو ورود فرمودند که توحید مذهب همه ما ایرانیان است و همگی ما ملت واحده هستیم و این اصل مهم سرلوحه تدوین کنندگان قانون اساسی کشور بوده است؛ بر این اساس اقلیت‌های مذهبی از حقوق برابر برخوردارند و همه ما روحانیان ادیان یکتاپرست می‌دانیم و ایمان داریم که حقوق بشر حق خدادادی همه انسان‌ها روی کره زمین است.

موبد خورشیدیان خاطرنشان کرد: اگر ما انسان‌ها به ترتیبی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند 3 بعد تعریفی شرعی، عرفی و مدنی خود را بر پایه حقوق خدادادی انسان که حق بشر است سازماندهی نکنیم نباید انتظار داشته باشیم که الگوی واقعی تحقق عدالت اجتماعی از خانواده تا جامعه و جهان تحقق یابد.

رئیس انجمن زرتشتیان جهان تاکید کرد: مقام معظم رهبری جانشین برحق امام خمینی(ره) همیشه به اصول  قانون اساسی پایبند بوده‌اند؛ امید که همه ما ایرانیان پیروان ادیان توحیدی شناخته شده در قانون اساسی با مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با همراهی همه اقوام در تمام عرصه‌ها در راستای پیشرفت الگوی تحقق عدالت اجتماعی در کشور عزیرتر از جانمان حرکت کنیم و این دستور عالمانه مقام معظم رهبری باید به قانونگذاران ابلاغ شود که مفاد قانون 881 مکرر قانون مدنی شامل پیروان توحیدی شناخته شده در قانون اساسی از جمله زرتشتیان، کلیمیان و مسیحیان نمی‌شود؛ باشد که گام دوم الگوی تحقق عدالت اجتماعی بشر برای جهانیان باشد.

هدف بیانیه گام دوم رسیدن به تمدن نوین اسلامی استپرچم سرخ انتقام در دستان فرزندان ایران است؛ قیام سرمایه‌های گام دوم انقلاب به خون‌خواهی سردار راه حق + فیلمامام جمعه تبریز: نظام تربیتی در خدمت گام دوم انقلاب اسلامی باشد

انتهای پیام/

R1534/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود

دستیار ویژه رئیس جمهور با تحسین الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی گفت: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: امروز مدیریت شهری رفسنجان در ادامه اراده خداوند برای خلقت انسان و تعیین جانشینی خدا روی زمین، جمعی از نوجوانان را مسئول کرده است تا اختیار بیشتری به آن‌ها بدهد و ثابت کند آرمان جمهوری اسلامی تحقق وعده الهی و هدف خلقت انسان است.

وی اقدام شهرداری و شورای شهر رفسنجان را در راستای فطرت انسان توصیف کرد و افزود: آرمان‌های انقلاب اسلامی آرمان‌های بشری است؛ در جنگ اتفاق بزرگی رخ داد و کل دنیا علیه ما جمع شد تا ما نباشیم اما امام (ره) تهدید را به فرصت تبدیل کرد و وعده داد که کاری می‌کند تا قدرت برتر نظامی دنیا شویم و این امر محقق شد.

دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به وعده صادق جمهوری اسلامی، تصریح کرد: آن روز ما سیم خاردار هم نداشتیم و اولین مایحتاج خود را باید از سایر کشورها می‌گرفتیم و به ما نمی‌دادند، اما امروز به تولید موشک و پهباد روی آورده‌ایم و این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی داعش در منطقه یکی دیگر از اقدامات ضد اسلامی برای جمع کردن تفکر اسلام بود که با تدبیر مقام معظم رهبری و ورود حاج قاسم به میدان و حضور لشکریان دفاع از حرم مسیحی و مسلمانان شیعه و سنی متوقف شد، گفت: یک روزی می‌خواستند ما نباشیم، اما اکنون ما سردمدار فرهنگی منطقه هستیم.

عبودتیان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری را موجب تبدیل تهدید به فرصت دانست و افزود: قرار بود دهه هشتادی‌ها نسل برانداز شوند، اما امروز دهه هشتادی‌ها نسل پیشران شده‌اند؛ لذا اگر براساس دستور خدا و الگوی امام و اسلام عمل کنیم، می‌توانیم به عنوان خلیفه و جانشین خدا روی زمین مسیر رشد را به خوبی طی کنیم.

وی در ادامه شکل‌گیری الگوی حکمرانی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان را تبریک گفت و افزود: این طرح جوان محور و نوجوان محور و شگفتی‌ساز است و توجه به حضور بانوان و استفاده از تجربه بزرگترها و قرار دادن آن‌ها در رأس حلقه اصلی و محله محوری و مسجدمحوری را می‌توان از امتیازات آن برشمرد.

دستیار رئیس جمهور ادامه داد: تحقق این الگو زمانی رخ می‌دهد که دولت اسلامی شکل بگیرد و کارگزار و شیوه اداره آن اسلامی و مردم در آن تصمیم‌گیر باشند و این الگو را که در جهت مسیر انبیای الهی است، امروز در بخشی از اداره شهر پیاده می‌کنیم و باید در تمام شهرهای استان و کشور اجرا شود.

کد خبر 748908

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد