Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@00:49:27 GMT

رسن امشب به تهران بازمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۷۰۳۴

رسن امشب به تهران بازمی‌گردد

خبرگزاری میزان- هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس امشب (سه‌شنبه) به تهران بازمی‌گردد. تاریخ انتشار: 18:52 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۸۸۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مدیر برنامه‌های هافبک عراقی پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بشار رسن در این مدت از یک باشگاه عراقی و از باشگاهی در ترکیه پیشنهاد داشت، ولی به جهت علاقه‌اش به پرسپولیس این موارد را رد کرد تا در پرسپولیس بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جهت همین علاقه قصد ترک تیم را ندارد و با وجود آن که در این تعطیلات هم به او مبلغی پرداخت نشده است، امشب به تهران می‌آید.

وی ادامه داد: او از فصل گذشته، بالغ بر ۳۴۰ هزار دلار طلب دارد که قرار بود به وی پرداخت شود. البته ما شاهد مشکلات باشگاه بودیم و این مسئله را به رسن منتقل کردیم. او نیز تصمیم گرفت برای انجام تعهدات مالی و قراردادی تا دو هفته دیگر به پرسپولیس مهلت بدهد. رسن با وجود این که پولی دریافت نکرده است و با توجه به بلیتی که باشگاه تهیه کرد امشب، سه‌شنبه به تهران باز‌می‌گردد.

بیشتر بخوانید:
تمرین پرسپولیس تعطیل شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم

دانشجویان عراقی پایان دوره تحصیلی خود را به شیوه‌ای خاص و به صورت دسته‌جمعی جشن گرفتند. در ویدئوی زیر می‌توانید این مراسم را ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • جشن فارغ‌التحصیلی به سبک دانشجویان عراقی + فیلم